Hvad kan jeg bruge Minubas app til?

Minubas app er et tillægsværktøj til Minubas webapplikation, der fungerer som medarbejdernes arbejdsværktøj på farten. Med appen får du adgang til alle dine arbejdssedler, materialeregistrering, timeregistrering, fotodokumentation, kvalitetssikring og fakturering. Kort sagt, alt hvad du skal bruge for hurtigt og effektivt at kunne udføre dit arbejde på en opgave og foretage efterfølgende registrering af brugte ressourcer.

Fuld adgang på farten med Minubas app

Med Minubas app til smartphone og tablet er du ikke længere bundet til kontoret. Du kan nemt og enkelt følge med i sagerne direkte fra din smartphone. Du behøver heller ikke foretage opkald for at finde ud af, hvad medarbejderne laver, når du selv er på farten.

Vi gør det nemt for medarbejderne at registrere tid, materialer, noter og ordrer med få klik på deres mobiltelefon! Alt bliver synligt for mester med det samme, så er du altid fuldt opdateret på arbejdet. Hver gang du som mester laver en ændring eller opretter en ordre, vil informationen ryge direkte videre til dine montører ude i marken.

Med adgang på farten, bliver dine montører selvkørende – så din forretning kan vokse. Takket være effektiv ordrehåndtering med Minuba og adgang til sagerne på farten, kan du håndtere flere ansatte og flere ordrer samtidigt. Så kommer du hurtigt fra virksomhed til forretning, mester!

Med Minubas app kan du til enhver tid:

  • Få overblik over nye, igangværende og afsluttede ordrer
  • Dine medarbejdere kan løbende timeregistrere deres arbejde (læs mere)
  • Opret nye kunder til dit kundekartotek
  • Oprette nye ordrer/tilbud (læs mere om tilbud eller ordre)
  • Tilføj dokumentation og noter på din arbejdsseddel (læs mere)
  • Udfyld kvalitetssikrings dokumenter på app’en
  • Fakturér direkte fra din tablet eller smartphone via Minuba app’en (læs mere)

Download Minuba app’en her!

Apple iPhone

Google Android

Rigtig god arbejdslyst!