Skab overblik, brug dine ressourcer effektivt og få en bedre likviditet
Minuba Plus giver dig det, der skal til for at strukturere dine arbejdsprocesser, så du kan udvikle og forbedre din virksomhed.
Forside / Funktioner
Adgang til alle arbejdssedler og aktiviteter
Læs mere
Fuld styring af processen fra tilbud til fakturering
Læs mere
Få et klart overblik over hele din forretning
Læs mere
Få styr på sagerne og driv din forretning optimalt
Læs mere
Nem materialeregistrering, så du altid har alle materialer med på din arbejdsseddel
Læs mere
Slip for timesedler på papir og sikre en hurtig og nem tidsregistrering
Læs mere
Kvalitetssikringsdokumenter tilpasset jer
Læs mere
Planlæg dine medarbejderes tid og brug alle tidsressourcer optimalt
Læs mere
Fakturér med ét enkelt klik, så snart arbejdet er udført
Læs mere
Læg et budget for dit ønskede overskud og optimér din likviditet
Læs mere
Let og automatisk opfølgning på alle typer serviceaftaler
Læs mere
Saml alt information om anlæg ét sted
Læs mere
Gør arbejdet med tilbudslister nemt og følg fremdriften
Læs mere
Professionel ordrestyring i baglommen
Læs mere
Minuba Plus giver dig det, der skal til for at strukturere dine arbejdsprocesser, så du kan udvikle og forbedre din virksomhed.
Med Minuba GO! får du adgang til en række af de funktioner, der findes i Minuba - helt gratis.
Så kan du digitalisere dine arbejdsprocesser, og tage din forretning til næste niveau.
Minuba GO! er for max 2 brugere.
Se alle funktioner