Effektiv planlægning med Minuba
Planlægnings-programmet til din håndværksforretning
Savner du et planlægningsværktøj, der giver dig fuldt overblik over dine medarbejderes arbejdskalendere?
Med Planlægning i Minuba, mister du aldrig overblikket over planlægningsfasen. Du kan bl.a. nemt se, hvornår dine medarbejdere er ledige - så du ved, hvornår din håndværksforretning har kapacitet til at tage nye opgaver.


Den digitale oversigtstavle: håndværkernes planlægningsværktøj
Planlægning gør det nemt for dig at flytte rundt på dine ansatte, f.eks. hvis I arbejder i teams, der gerne skal ligge samlet i medarbejderoverblikket. Herudover, har Planlægning fuld skærms-funktion, så du kan bruge den som en oversigtstavle.
Dine håndværkere kan se deres sager direkte på mobilen
Slip for lange SMS-tråde, ulæste e-mails og ubesvarede opkald, der bare gør planlægning mere besværlig. Når du bruger Minubas planlægningsværktøj til at planlægge og tildele nye sager, kan dine medarbejdere efterfølgende se det direkte på deres smartphone via Minubas app
Minuba findes både som mobil- og webapplikation, hvilket gør det nemt for dine medarbejdere at tjekke deres opgaver, lige meget hvor de befinder sig i øjeblikket.

Træt af at jonglere Excel-ark? Brug Minuba og få bedre overblik
Med Planlægnings-funktionen får du:
- Overblik over, hvornår I kan tage nye opgaver ind
- Overblik over medarbejdernes tid og lokation
- En nem måde at tilknytte opgaver til dine medarbejder
- Mulighed for at flytte eller kopiere planlægninger nemt og hurtigt
- En nem måde for dine medarbejdere at tjekke deres opgaver via deres smartphone
Med Minuba har du altid support lige ved hånden
Minuba har et stærkt Support-team, du kan kontakte mellem kl. 08:00 - 16:00 alle hverdage. Vi svarer altid inden for 15 sekunder.
Herudover, har vi et online Supportcenter med artikler og videoer, der guider dig til at få mest muligt ud af Minuba. Her kan du bl.a. få flere detaljer om Minubas Planlægning eller læse meget mere om hvordan du benytter planlægningsværktøjet i Minubas system.

Kontakt os for mere information
Har du spørgsmål, eller vil du blot have mere information om planlægningsværktøjet, eller Minubas mange andre funktioner, kan du kontakte os via formularen nedenfor – så sørger vi for at vende tilbage til dig, så hurtigt som muligt.
Prøv Minuba gratis
Foretrækker du at teste Minuba først? Så kan du få en gratis demo her:
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.