Også i
Kvalitetssikring
Digital kvalitetssikring til byggeri og håndværksvirksomheder
Har I styr på kvalitetssikring i jeres håndværksvirksomhed? Bruger I mange ressourcer på at holde styr på jeres kvalitetssikring? Eller har I brug for at få ensartet udførelsen af arbejdet?
Med Minubas kvalitetssikringssystem, er det nemt for din håndværksvirksomhed at overholde det lovpligtige i forbindelse med jeres arbejde. Funktionen 'Kvalitetssikring' gør det samtidig nemt og hurtigt for jer at finde kvalitetssikringsdokumenterne frem, fx i forbindelse med audit.
Nem kvalitetssikring for håndværkere: Udfør din kvalitetssikring med få klik!
Kvalitetssikringsdokumenter er påkrævet for mange håndværksfag, og giver din kunde en garanti for at arbejdet er udført korrekt.
Kvalitetssikringsfunktionen i Minuba giver dig adgang til kvalitetssikringsdokumenter, der er relevante for dit fag. I samarbejde med vores partnere, bl.a. Lekon og Tekniq, har vi udarbejdet aktuelle kvalitetssikringsdokumenter. Så slipper du for besværet.
Standard kvalitetssikringsdokumenter findes i Minuba GO!
I Minuba GO! har du adgang til standard prædefinerede kvalitetssikringsdokumenter.
Minuba GO! gør hverdagen nemmere for små håndværks- og servicevirksomheder med op til 2 brugere. Få adgang til en række af de sammen funktioner, som findes i Minuba Plus - gratis.
Få snorlige kvalitetssikringsdokumenter, der kan tilpasses efter jeres behov
Vi har gjort det nemt for dig at tilføje egne - eller tilrette de kvalitetssikringsdokumenter, der automatisk er tilknyttet dit håndværksfag i Minuba Plus. Du kan bl.a. koble kvalitetssikringsdokumenterne til dine ordretyper, så du sikrer dig, at de altid kommer med på ordren
I Minuba Plus har du mulighed for at lave dine egne dokumenter, så dokumentationen altid er ensartet. Når dokumentet er oprettet, kan du, ligesom med dine andre kvalitetssikringsdokumenter vælge, udfylde og sende dem via arbejdssedlerne.
Udover muligheden for at oprette egne kvalitetssikringsdokumenter, kan du også oprette fx tjeklister til den nye lærling eller andre procedure.
Udfyld din kvalitetssikring direkte i appen
Minuba findes både som mobil- og webapplikation, hvilket gør det nemt og hurtigt for dine medarbejdere at udfylde lovpligtige kvalitetssikringsdokumenter hos kunden, på farten eller over eftermiddagskaffen.
Med Minubas kvalitetssikring kan du:
- Sikre, at din dokumentation er i system og digital tilgængelig
- Tilføje eller oprette dine egne kvalitetssikringsdokumenter
- Bruge funktionen til at lave tjeklister, der kan bruges på andre områder af jeres håndværksforretning
- Udfylde kvalitetssikring i appen, når du er ude hos kunden
Forretningsudvikling
Hvad er kvalitetssikring?
Kvalitetssikring i byggeri Kvalitetssikring har stor betydning for mange faggrupper i håndværksbranchen af flere årsager. Først og fremmest hjælper det med at undgå fejl og mangler, hvilket sparer tid, penge og ressourcer. Det bidrager også til …
Se flere af vores funktioner
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.