Priser der passer til netop din virksomhed |
Plus |
GO! |
Med Minuba Plus får du alle fordelene ved online fakturering og ordrestyring. Uanset om I er én eller flere hundrede ansatte. | Med Minuba GO! får du mange fordele ved online fakturering og ordrestyring for op til 2 brugere. Og det er helt gratis! | |
Indkluderet | Læs mere om Minuba Plus → | Læs mere om Minuba GO! → |
Administrativ bruger - mdl. abonnementspris | 259 DKK | Gratis - max 2 |
Begrænset bruger - mdl. abonnementspris | 169 DKK | - |
Ressource bruger - mdl. abonnementspris | 99 DKK | - |
Ressource - mdl. abonnementspris | 29 DKK | - |
Onboarding | 60 minutters online møde | 30 min gratis webinar |
Gratis mailsupport | Ja | Ja |
Gratis telefonsupport | Ja | - |
10 gratis opdateringer om året | Ja | Ja |
Antal brugere | Ubegrænset antal | Max 2 brugere |
Gratis app (iOS, Android) | Ja | Ja |
Tilfredshedsgaranti | Ja | - |
Vælg din opstartspakke | Fra 0 DKK (se nedenfor) | Gør det selv - 0 DKK |
Funktioner | ||
Tilbudsmodul | ✔ | ✔ |
Ordremodul | ✔ | ✔ |
Arbejdsseddel | ✔ | ✔ |
Tidsregistrering | ✔ | ✔ |
Materialeregistrering | ✔ | ✔ |
Kalender | ✔ | ✔ |
Indkøbsfaktura (EDI) | ✔ | ✔ |
Kunde- og adressekartotek | ✔ | ✔ |
Logo og dokumentlayout | ✔ | ✔ |
Fakturering | ✔ | ✔ |
MobilePay betaling | ✔ | ✔ |
Fakturafinansiering | ✔ | ✔ |
Grossistaftaler | +80 | 4 af de største |
Dokumentation (billeder, PDF, CAD mv.) | 10 GB. Pr. bruger pr. år | 5 GB i alt |
Skabeloner til dokumenter | Standard + tilpas dine egne | Standard |
Kvalitetssikringsdokumenter | Standard + tilpas dine egne | Standard |
Planlægningsmodul | ✔ | - |
Servicemodul | ✔ | - |
Varekatalog med varenumre og stregkoder | ✔ | ✔ |
Ledelsesoverblik (rapporter og statistik) | ✔ | - |
Rykker- og inkassostyring | ✔ | - |
Ekstraarbejde | ✔ | - |
Administrér ressourcer | ✔ | - |
Adgang til Minuba kræver minimum én registreret administrativ bruger. Alle priser er eksl. moms |
Indkluderet | |
Administrativ bruger - mdl. abonnementspris | Gratis - max 2 |
Begrænset bruger - mdl. abonnementspris | - |
Ressource bruger - mdl. abonnementspris | - |
Ressource - mdl. abonnementspris | - |
Onboarding | 30 min gratis webinar |
Gratis mailsupport | Ja |
Gratis telefonsupport | - |
10 gratis opdateringer om året | Ja |
Antal brugere | Max 2 brugere |
Gratis app (iOS, Android) | Ja |
Tilfredshedsgaranti | - |
Vælg din opstartspakke | Gør det selv - 0 DKK |
Funktioner | |
Tilbudsmodul | ✔ |
Ordremodul | ✔ |
Arbejdsseddel | ✔ |
Tidsregistrering | ✔ |
Materialeregistrering | ✔ |
Kalender | ✔ |
Indkøbsfaktura (EDI) | ✔ |
Kunde- og adressekartotek | ✔ |
Logo og dokumentlayout | ✔ |
Fakturering | ✔ |
MobilePay betaling | ✔ |
Fakturafinansiering | ✔ |
Grossistaftaler | 4 af de største |
Dokumentation (billeder, PDF, CAD mv.) | 5 GB i alt |
Skabeloner til dokumenter | Standard |
Kvalitetssikringsdokumenter | Standard |
Planlægningsmodul | - |
Servicemodul | - |
Varekatalog med varenumre og stregkoder | ✔ |
Ledelsesoverblik (rapporter og statistik) | - |
Rykker- og inkassostyring | - |
Ekstraarbejde | - |
Administrér ressourcer | - |
Indkluderet | |
Administrativ bruger - mdl. abonnementspris | 259 DKK |
Begrænset bruger - mdl. abonnementspris | 169 DKK |
Ressource bruger - mdl. abonnementspris | 99 DKK |
Ressource - mdl. abonnementspris | 29 DKK |
Onboarding | 60 minutters online møde |
Gratis mailsupport | Ja |
Gratis telefonsupport | Ja |
10 gratis opdateringer om året | Ja |
Antal brugere | Ubegrænset antal |
Gratis app (iOS, Android) | Ja |
Tilfredshedsgaranti | Ja |
Vælg din opstartspakke | Fra 0 DKK (se nedenfor) |
Funktioner | |
Tilbudsmodul | ✔ |
Ordremodul | ✔ |
Arbejdsseddel | ✔ |
Tidsregistrering | ✔ |
Materialeregistrering | ✔ |
Kalender | ✔ |
Indkøbsfaktura (EDI) | ✔ |
Kunde- og adressekartotek | ✔ |
Logo og dokumentlayout | ✔ |
Fakturering | ✔ |
MobilePay betaling | ✔ |
Fakturafinansiering | ✔ |
Grossistaftaler | +80 |
Dokumentation (billeder, PDF, CAD mv.) | 10 GB. Pr. bruger pr. år |
Skabeloner til dokumenter | Standard + tilpas dine egne |
Kvalitetssikringsdokumenter | Standard + tilpas dine egne |
Planlægningsmodul | ✔ |
Servicemodul | ✔ |
Varekatalog med varenumre og stregkoder | ✔ |
Ledelsesoverblik (rapporter og statistik) | ✔ |
Rykker- og inkassostyring | ✔ |
Ekstraarbejde | ✔ |
Administrér ressourcer | ✔ |
Uanset om du har brugt Minuba før eller er helt ny, så er vi klar til at hjælpe dig!
Med vores opstartspakker er du sikker på at komme godt i gang med din Minuba Plus.
Alle priser er ekskl. transport og moms.
HUSK! Uanset opstartspakke, har du altid adgang til GRATIS support.
Supporten har åben fra kl. 8-16 alle hverdage, både på telefon og mail.
Hvis du har erfaring fra et lignende system, har du mulighed for selv at komme i gang
Vi hjælper dig godt i gang og sikrer, at du får sat systemet rigtigt op.
Sammen gør vi klar til en tryg og konsolideret opstart for dig og dine kollegaer.
Vi ved, at det er en væsentlig beslutning at digitalisere sin forretning. Derfor kan du som ny kunde tilvælge Minubas tilfredshedsgaranti til din opstartspakke, så du har tryghed i din beslutning om at bruge Minuba.
Med Minubas tilfredshedsgaranti kan du, fra den dag vi sender din ordrebekræftelse på Minuba Plus og 2 måneder frem, fortryde dit køb. Når din tilvalgte tilfredshedsgaranti efter 2 måneder er udløbet, refunderes det forudbetalte abonnement ikke.
Din tilfredshedsgaranti omfatter tilbagebetaling af:
Minuba Plus er et abonnementsbaseret produkt.
Abonnementet til Minuba Plus forudbetales for hele den abonnementsperiode du vælger. For at gøre det trygt og nemt for dig at komme i gang, tilbyder vi dig derfor yderligere sikkerhed udover din tilfredshedsgaranti – nemlig en kortere abonnementsperiode på kun 6 måneder.
Når du vælger at forlænge dit abonnement, er mindste forudbetalte abonnementsperiode 12 måneder. Vælger du at forudbetale i en længere periode, får du desuden en rabat jo længere periode du vælger.
Du kan vælge mellem:
I første abonnementsperiode har du mulighed for at vælge 6 måneder forudbetalt.
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.