Online Tidsregistrering til håndværkere

Hurtig tidsregistrering med Minubas timeregistreringsapp

Online tidsregistrering til håndværkere: Få alle timer med på fakturaen!

Har I problemer med at få jeres medarbejdere til at registrere deres timer?

Hvis dine medarbejdere ikke får registreret timerne de har brugt på en sag i tide, kan det stå i vejen for udarbejdelse af lønsedler og fakturering til kunderne.

Med Minubas digitale tidsregistrering er det nemt for dine medarbejdere at registrere deres timer eller fravær. Tidsregistrering i Minuba gør det samtidig nemt for jeres administration, at se timerne fordelt på hver sag.

Slip for spildtid! Klar timeregistreringen på din smartphone eller tablet

Minuba findes både som mobil- og webapplikation, hvilket gør det nemt for dine ansatte at aflevere deres timer på farten.

Dine ansatte har altid nem og hurtig adgang til at:

  • Registrere arbejdstimer, tillæg og fravær
  • Tilføje noter
  • Skifte mellem arbejdssedler
  • Registrere overtid

Virksomhedsøkonomi

Find dine kernekompetencer og styrk forretningen

Hvordan finder du dine kernekompetencer? Ved at kende dine kernekompetencer, kan du styrke din forretnings indtjening. Med et kendskab til disse, kan du nemlig fokusere og udvælge de opgaver, som du (og dine medarbejdere) er bedst …

Minubas online tidsregistrering giver fuldt overblik

Vores digitale tidsregistrering giver dig overblik over, hvor mange timer, der er brugt på en sag. Samt hvilke medarbejdere, som har været ressource på sagen.

Tidsregistreringsfunktionen får den aktuelle forbrugte tid til at lægge sig under tidsregistreringsafsnittet på arbejdssedlen.

Du kan altid se det totale timeforbrug øverst på hver arbejdsseddel. Informationen hentes ligeledes med over i forbrugsoverblikket, hvor du kan se, hvor mange timer de respektive medarbejdere har brugt på den specifikke sag.

Brug mindre tid på koordinering: Brug et digitalt timeregistreringssystem

Med Minubas timeregistreringssystem får du:

  • Nem tidsregistrering for de ansatte - lige meget, hvor de befinder sig
  • Fuldt overblik over, hvor mange timer, der er registreret for hver sag og medarbejder
  • Et mere præcist faktureringsgrundlag

Timeregistrering findes også i Minuba GO!

Minuba GO! gør hverdagen nemmere for små håndværks- og servicevirksomheder med op til 2 brugere. Få adgang til en række af de sammen funktioner, som findes i Minuba Plus - gratis.