Vi er Minuba

Minuba online sags- og ordrestyring giver bedre overblik, effektiv drift og øget likviditet til håndværks- og servicebranchen i hele Skandinavien. Minubas it-system håndterer avancerede data, men er enkelt for dig som bruger at anvende.

Kort fortalt, digitaliserer vi håndværkernes administrative processer, hjælper dem med at blive mere effektive, så de kan vækste deres forretning.

Minuba som arbejdsplads

Hos Minuba sætter vi pris på glade medarbejdere, og sådanne skabes bedst i et dialogbaseret og kreativt miljø. Vi tror på, at de bedste idéer og løsninger kommer af samarbejde og vidensdeling på tværs af organisationen. Derfor er strukturen hos Minuba flad, og der er kort vej fra idé til handling.

Vi er en dynamisk virksomhed, i konstant udvikling og fremdrift, hvilket vi forventer at medarbejderne er en del af og bidrager til. Vi ser os som ét team, hvor vi sammen udvikler os og bliver klogere – og det er teamet, der præger retningen for virksomhedens udvikling.

Bliv en del af teamet

Vil du blive en del af team-Minuba? Vi er altid på udkig efter engagerede og dygtige medarbejdere, som ikke er bange for at tilkendegive deres mening og sætte deres aftryk på virksomheden.

På vores website kan du holde øje med vores ledige stillinger, og måske endda finde dit næste drømmejob – men lad dig ikke begrænse af de opslåede stillinger. Har du en god idé eller et skjult talent, der kan øge værdien af vores produkt, så hører vi gerne fra dig. Vi bestræber os på at sende svar tilbage til alle ansøgere.