Minuba er Europas førende app til fakturering og ordrestyring til service- og håndværksvirksomheder, med datterselskaber i flere lande. Appen hjælper kunderne med at digitalisere deres forretning.
Det danskproducerede IT-system håndterer avanceret data, men er enkelt for brugeren, som anvender det i deres hverdag. Kort fortalt: Minuba digitaliserer håndværkernes administrative processer og hjælper dem med at blive mere effektive, så de kan vækste deres forretning.
Systemet opdateres 10 gange om året og håndværkerne stiller krav til at vi leverer et relevant system for dem i dag, i morgen og om 10 år. Vi vil nemlig være deres foretrukne ordrestyringssystem - uanset størrelse.
Er du klar til at starte din karriere hos Minuba?
Hos Minuba sætter vi pris på glade medarbejdere, og sådanne skabes bedst i et dialogbaseret og kreativt miljø. Vi tror på, at de bedste idéer og løsninger kommer af samarbejde og vidensdeling på tværs af organisationen.
Derfor er strukturen hos Minuba flad, og der er ikke langt fra idé til handling, eller fra beslutning til handling - sammen får vi tingene gjort!
Vi er en dynamisk virksomhed, i konstant udvikling og fremdrift, hvilket vi forventer at medarbejderne er en del af og bidrager til. Vi ser os som ét team, hvor vi sammen udvikler os og bliver klogere – og det er teamet, der præger retningen for virksomhedens udvikling.
Hos os er der altid plads til spørgsmål, og vi fokuserer meget på at alle skal føle sig velkomne.
Vil du være en del af team-Minuba?
Du kan altid holde øje med vores ledige stillinger, og måske endda finde dit næste drømmejob – men lad dig ikke begrænse af de opslåede stillinger.
Vi er altid på udkig efter engagerede og dygtige medarbejdere, som ikke er bange for at tilkendegive deres mening og sætte deres aftryk på virksomheden.
Har du en god idé eller et skjult talent, der kan øge værdien af vores produkt, så send en motiveret ansøgning og dit CV til os.
Vi bestræber os på at sende svar tilbage til alle ansøgere.
Hos Minuba søger vi løbende praktikanter til udvikling, UX design, marketing, forretningsudvikling mv.
Så er du på udkig efter en fed praktikstilling, hvor du kan omsætte din teoretiske viden til praksis? Og vil du gøre en forskel for en branche der beskæftiger 7% af jordens befolkning?
Så skal du med på vores spændende rejse med markedets bedste web og app-baserede produkt til byggeri, håndværks- og servicevirksomheder, der kan anvendes af alle virksomhedsstørrelser - lige fra den nystartede håndværker til den store entreprenørvirksomhed.
Hold øje med vores ledige stillinger, hvor vi også slår praktikstillinger op.
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.