Ordrestyring

Også i
Ordrestyring

Digital ordrestyring til byggeri og andre håndværksfag

Har du styr på din virksomheds ordrestyring og arbejdsproces, fra du opretter et tilbud til du afslutter en ordre? Med Minubas ordrestyring får du det fulde overblik og alle fordelene ved et ordrestyringssystem.

Lad Minubas sags- og ordrestyringssystem til håndværkere hjælpe dig med at få det!

Vi har gjort det nemt og hurtigt at oprette et nyt tilbud eller en ny ordre. Minuba sørger samtidig for at få ordren ind i et fast flow, der ensretter din håndværksforretnings arbejdsgang.

Mist aldrig overblikket: Med Minubas ordrestyring er der styr på sagerne

Minubas 'Overblik' gør det nemt at bevare overblikket over jeres sager samt se, hvilken fase de er i: 'Nye', 'kladder' (tilbud), 'i gang', 'færdige' eller 'afsluttet'.

Det visuelle arbejdsflow, under hver ordre, giver hurtigt et billede af, hvor langt du eller din ansatte er med en ordre, så du kan følge med i arbejdsprocessen på hver arbejdsseddel.

Du kan samtidig se, hvem der arbejder på en bestemt opgave, hvilke materialer og resurser, der er i brug, og om der er styr på kvalitetssikringen samt faktureringen på opgaven.

'Ordrestyring' findes også i Minuba GO!

Minuba GO! gør hverdagen nemmere for små håndværks- og servicevirksomheder med op til 2 brugere. Få adgang til en række af de sammen funktioner, som findes i Minuba Plus - gratis.

Med Minuba GO! får du også mulighed for at gøre ordrestyring nemt og effektivt.

Ordre- og sagsstyring bygget til dig: Tilpas ordrestyringssystemet efter jeres behov

Hvis det ikke er alle informationer, der er relevante eller skal deles med alle i virksomheden, kan du tilpasse din Minuba herefter.

Minuba giver dig fleksibilitet i forhold til, hvem der skal have adgang til bestemte arbejdssedler og ordrer. Adgangskontrol kan eksempelvis fjerne budget og priser på en ordre, så de ikke er synlige for andre end dig.

Få det fulde overblik med ordrestyring til håndværkere

Med et digitalt ordrestyringsværktøj udviklet til håndværkere, gør du arbejdsprocesserne simplere – både for mester, håndværkere og administrationen i forretningen.

  • Giv håndværkerne overblik over opgaver, mens de er på farten
  • Saml alle processer og dokumenter ét sted
  • Få nem adgang til grossister og partnere

Minubas ordrestyring giver dig adgang til al data om dine opgaver og materialer, håndværkernes timer og kvalitetssikringsdokumenter, og meget mere. Med de indbyggede funktioner kan du danne dig et overblik, der hjælper dig med at optimere forretningen.

Hvad er et ordrestyringssystem?

Et ordrestyringssystem er et system, der holder styr på din virksomheds sager (eller ordrer, hvorfor det også kaldes ordrestyring). Det kan både være på individuelt plan, som team, eller for hele organisationen.

I et ordre- eller sagsstyringssystem samler du alle arbejdssedlerne og dokumenterne i ét system. Det gør hverdagen meget nemmere.

Ordrestyringssystemer, der er udviklet til håndværkere, tager højde for alle dele af din forretning. Her kan du samle tilbud, opgaver, tids- og materialeregistrering og kvalitetssikringsdokumenter, hente tilbud fra grossister, sende fakturaer til kunder og meget mere.

Få helt styr på arbejdsprocesserne med ordrestyring til håndværkere

Med ordrestyringsfunktionen til håndværkere får du:

  • Overblik over alle opgaver
  • Mulighed for at se, hvilken rækkefølge dine sager skal udføres i
  • Overblik over din registrerede og planlagte timer
  • Direkte adgang til nuværende og fremtidige arbejdssedler
  • Mulighed for at registrere tid direkte i din kalender
  • Overblik over puljesager, så du kan tage de opgaver, som passer dig bedst

Virksomhedsøkonomi

+1

  • Ordrestyring

Tre gode grunde til at vælge digital ordre- og sagsstyring

Få en nemmere hverdag med digital ordrestyring til din håndværksvirksomhed Mangler du det sidste skub for at komme i gang med digital ordrestyring? Eller har du tidligere anvendt et system, som ikke understøttede dine arbejdsprocesser optimalt? …