Ordrestyring | Elektronisk ordrestyring til byggeri og andre håndværksfag

Hurtig og nem ordrestyring til alle håndværkere

Digital ordrestyring til byggeri og andre håndværksfag

Har du styr på din virksomheds ordrestyring og arbejdsproces, fra du opretter et tilbud til du afslutter en ordre?

Lad Minubas sags- og ordrestyringssystem til håndværkere hjælpe dig med at få det!

Vi har gjort det nemt og hurtigt at oprette et nyt tilbud eller en ny ordre. Minuba sørger samtidig for at få ordren ind i et fast flow, der ensretter din håndværksforretnings arbejdsgang.

Mist aldrig overblikket: Med Minubas ordrestyring er der styr på sagerne

Minubas 'Overblik' gør det nemt at bevare overblikket over jeres sager samt se, hvilken fase de er i: 'Nye', 'kladder' (tilbud), 'i gang', 'færdige' eller 'afsluttet'.

Det visuelle arbejdsflow, under hver ordre, giver hurtigt et billede af, hvor langt du eller din ansatte er med en ordre, så du kan følge med i arbejdsprocessen på hver arbejdsseddel.

Du kan samtidig se, hvem der arbejder på en bestemt opgave, hvilke materialer og resurser, der er i brug, og om der er styr på kvalitetssikringen samt faktureringen på opgaven.

Virksomhedsøkonomi

Sådan øger du din omsætning: 3 tips til vækst

Har du styr på din omsætning? Hvad er omsætning? Omsætning er et udtryk for en virksomheds indtjening eller salg. Det er et mål for, hvor meget en virksomhed har solgt af sine produkter eller tjenester over …

Ordrestyring bygget til dig: Tilpas ordrestyringssystemet efter jeres behov

Hvis det ikke er alle informationer, der er relevante eller skal deles med alle i virksomheden, kan du tilpasse din Minuba herefter.

Minuba giver dig fleksibilitet i forhold til, hvem der skal have adgang til bestemte arbejdssedler og ordrer. Adgangskontrol kan eksempelvis fjerne budget og priser på en ordre, så de ikke er synlige for andre end dig.

Få helt styr på arbejdsprocesserne med ordrestyring til håndværkere

Med 'Min plan' til håndværkere får du:

  • Overblik over alle opgaver
  • Mulighed for at se, hvilken rækkefølge dine sager skal udføres i
  • Overblik over din registrerede og planlagte timer
  • Direkte adgang til nuværende og fremtidige arbejdssedler
  • Mulighed for at registrere tid direkte i din kalender
  • Overblik over puljesager, så du kan tage de opgaver, som passer dig bedst

'Ordrestyring' findes også i Minuba GO!

Minuba GO! gør hverdagen nemmere for små håndværks- og servicevirksomheder med op til 2 brugere. Få adgang til en række af de sammen funktioner, som findes i Minuba Plus - gratis.