Integrationer
Minuba har integration til en lang række forskellige økonomi-, inkasso-, service- og lønsystemer samt flådestyring. Fælles for alle vores integrationer er, at de alle er til for at gøre din dagligdag nemmere. Du undgår unødvendigt tidsspilde og tastearbejde foran computeren.
Integrationen mellem de fleste systemer foregår via API. Det betyder, kort fortalt, at kommunikation fra Minuba til det pågældende system er nem og sikker.
Med integration til de forskellige systemer, sparer du tid med automatisk overførsel fra Minuba og du undgår helt eller mindsker fejl.
Læs mere om økonomisystemerne her.
-
Bliv Integrationspartner
Vil du samarbejde/integrere med Minuba? Send en beskrivelse af din app og/eller forretning samt en beskrivelse af hvordan du mener, at samarbejdet vil øge værdien for fælles kunder. Kontakt os
-
Zenegy
Et lønsystem der giver jer frihed til at arbejde. Zenegy løn & HR er en ny måde at tænke og arbejde med løn på. For første gang er fokus på jeres tid, jeres produktivitet og struktur. De registrerede timer fra Minuba kan let overføres til Zenegy via filoverførsel. -
Equity
Med Equity får du fuld kontrol og overblik over din virksomheds udestående. Systemet sørger for, at der altid bliver fuldt op på de kunder, der er forsinket med deres betaling. Enkle og automatiserende trin, sparer dig værdifuld tid og sikrer hurtigere betaling for udført arbejde. -
Admind OFFICE
Minuba og Admind OFFICE samler tids- og materialeregistrering, fakturering og regnskab i en integreret løsning. Vi giver dig det perfekte overblik og fjerner papirbunkerne fra dit skrivebord, mens du opfylder alle kravene i den nye bogføringslov.
-
Carlog
Med Carlogs elektroniske kørebog, flådestyring og moduler kan du med garanti se frem til en stor besparelse både økonomisk og tidsmæssigt – for kun 1 kr. pr. dag. Carlog overholder alle krav og regler fra SKAT.
-
FutureLink
FutureLink leverer simpel elektronisk dokument- og fakturahåndtering. Vælg mellem to forskellige løsninger: scanning af PDF-filer direkte ind i Minuba med 100 % OCR-afløftning samt BatchFlow4, en fuld fakturaworkflow-løsning med avanceret godkendelse. -
proEbitda
Garanterede resultater. proEBITDA er et IT værktøj, der dagligt giver viden om driften og udviklingen i din forretning. proEBITDA gør det lettere at træffe lønsomme beslutninger og dermed øge virksomhedens overskud. -
e-conomic
e-conomic er danmarks foretrukne online regnskabsprogram. Fakturaer fra Minuba kan automatisk eksporteres til kassekladden i e-conomic. 2 måneders tilfredshedsgaranti. -
Danløn
Hurtigt og nemt lønarbejde med Danløn og Minuba Danløn og Minuba effektiviserer dine medarbejderes tidsregistreringer og dit lønarbejde. De to systemer gør det muligt for dig at slippe for fedtede timesedler og det efterfølgende tastearbejde når …
-
Dataløn
DataLøn er et nemt lønsystem, der integrerer til Minuba via API, så dine løndata nemt flyttes. Minuba står for tidsregistrering, mens DataLøn er eksperter i håndtering og udbetaling af løn. -
ProLøn
ProLøn A/S har gennem mere end 30 år hjulpet danske virksomheder med at effektivisere deres lønadministration. ProLøn A/S udvikler selv unikke brancheløsninger og standardløsninger. De registrerede timer fra Minuba kan overføres til ProLøns lønsystem. -
Billy
Billy gør regnskab lettere for selvstændige, så du altid har økonomisk overblik, kan afregne moms med ét klik og tage billeder af dine kvitteringer med mobilen. Billy fungerer med Minuba, og du kan prøve gratis i 30 dage. -
Jublo
Jublo er en online platform, der lader kunderne booke tid til en håndværker direkte i kalenderen, og samtidig håndterer al sagsspecifik kommunikation mellem håndværkere og deres kunder. Gør nemt dine montører til sælgere! -
Collectia
Kontakt Collectia hvis din kunde ikke har betalt sine regninger – du vil se, at dét betaler sig! Vi leverer yderst effektive rykker- og inkassoservices omkostningsfrit! -
FleetComplete
FleetCompletes flådestyring giver dig 100 % klar GPS-baseret dokumentation af: Bilernes placering, kørselsmønstre samt opholdstider. Brug teknologien til sikker dokumentation overfor SKAT, øg produktionen, nedsæt benzinudgiften og let opgavestyringen m.m. -
Centri
Centri er et branchespecifikt økonomisystem tilpasset de små og mellemstore virksomheder. Få fakturagrundlaget direkte ind i dit projekt-/ordremodul eller bare direkte i finansen.
-
Dinero
Dinero er et brugervenligt økonomisystem, som gør det nemt for mindre og mellemstore virksomheder at bogføre, lave momsregnskab og få et overblik over køb og salg. Dinero snakker sammen med Minuba, så du nemt kan overføre fakturaer og kunder. -
Uniconta
Minuba og Uniconta taler sammen, så fakturaer, regningsbilag og materialer fra Minuba automatisk bliver bogført i Uniconta. -
Maguru
Maguru giver dig effektiv online markedsføring, hvor du har det fulde overblik over, hvad du bruger og tjener. Brug Maguru sammen med Minuba og få en løsning, hvor du får flere kunder og overblik over, hvilken …
-
EG Lønservice
Vi er specialister i løn til håndværkere og installatører, så vi kender alt til lovgivningen og overenskomsterne. Hos os får du altid dobbelt kvalitetskontrol af dine lønsedler. De registrerede timer fra Minuba kan let overføres til EG Lønservice via filoverførsel. -
EY e-faktura
EY e-faktura kan spare dig tid og penge på bundlinjen. Systemet giver dig mulighed for at få indlæst dine leverandørfakturaer og andre kvitteringer automatisk, så omkostningerne efterfølgende kan overføres til din arbejdsseddel i Minuba. -
MobilePay
MobilePay er betaling med mobilen. MobilePay er hurtig og nem betaling for dine kunder. Få betalingen direkte når du står ude hos kunden og øg din likviditet. -
ProSave
ProSave effektiviserer og optimerer alt omkring jeres materialeindkøb. Der er store direkte gevinster, også i salgsarbejdet hvor I kan reagere hurtigere og give skarpere priser. Med dybe integrationer, mobil apps og avancerede indkøbsværktøjer på tværs af grossister får I en effektiv indkøbsproces der hænger sammen. -
Advokaternes Inkasso Service
Advokaternes Inkasso Service sikrer dig en hurtig og effektiv inkassosag. -
Inventio.IT
Gør det nemt at få styr på bogføring af fakturaer fra Minuba. Vælg et økonomisystem fra Inventio.IT, en af landets største udbydere af online økonomisystemer fra Microsoft. Finansdata fra Minuba overføres automatisk. Prøv gratis i 30 …
-
Keatech
Nem og enkel GPS-tracking til dine køretøjer. Se hvor dine køretøjer er lige nu – og hvor de har været og hvor længe. 30 dages gratis prøveperiode helt uden forpligtelser, hardware inkluderet og 0 kr. i …
-
AirBOSS
AirBOSS er et bogholderi, fakturerings- og kundestyringsprogram til den mindre virksomhed. AirBOSS er enkelt og ligetil at arbejde med og gør det muligt at spare kostbar tid på administration i hverdagen.
-
Evida
Med integration til Evida får du serviceopgaverne direkte ind i Minuba og sender afregningsgrundlaget tilbage til Evida.
-
SummaSummarum
SummaSummarum er et af Danmarks mest populære regnsprogrammer. Fra Minuba eksporterer du dine bilag til kassekladden i SummaSummarum.
-
Microsoft Dynamics C5
Microsoft Dynamics C5 er markedets ledende økonomisystem til de mindre virksomheder. Få fakturagrundlaget direkte ind i dit projekt-/ordremodul eller bare direkte i finansen.
-
Microsoft Dynamics 365 Business Central
(Microsoft Dynamics NAV)Gør dine processer strømlinede, træf klogere beslutninger, og sæt gang i væksten med Dynamics 365 Business Central – en omfattende løsning til virksomhedsadministration, der er udviklet til små og mellemstore virksomheder.
-
Faktura-Boks gør det nemt for dig
Faktura-Boks er stedet, hvor I kan modtage alle jeres leverandørfakturaer inkl. små bilag fra medarbejderne, hvor medarbejderen tager et billede af bilaget med deres telefon, påfører projekt nr. -
Skyhost
SkyHost´s GPS baserede flådestyringssystem giver dig ikke kun overblikket over aktuelle placeringer af køretøjerne, men også kørsler som er gemt i historien. -
Cardata.dk
CarData.dk gør det nemt at overvåge virksomhedens flåde af biler, ved bl.a. at holde styr på position, kilometerstand, service og evt. fejlkoder.
-
Fakturafil
Spar dig selv hele besværet med, at skulle taste fakturaer ind manuelt og koncentrér dig om din forretning i stedet.
-
GatewayAPI
GatewayAPI tilbyder simple API'er til afsendelse og modtagelse af SMS i mere end 200 lande. -
SignFlow
SignFlow tilbyder elektronisk aflæsning af fakturaer, automatisk fordeling til godkendere, mobil godkendelse fra byggepladsen, indkøbsoptimering, delvis tilbageholdelse til f.eks. underleverandører samt elektronisk arkiv med fritekstsøgning.