Integrationer i Minuba

Skræddersy din Minuba med integrationer, der passer til din virksomhed

Minuba har integration til en lang række forskellige økonomi-, inkasso-, service- og lønsystemer samt flådestyring. Fælles for alle vores integrationer er, at de alle er til for at gøre din dagligdag nemmere, og hjælpe dig til større indsigt i din virksomhed.

Integrationen mellem de fleste systemer foregår via API. Det betyder, kort fortalt, at kommunikation fra Minuba til det pågældende system er nem og sikker.

Med integration til de forskellige systemer, sparer du tid med automatisk overførsel fra Minuba og du undgår helt eller mindsker fejl.

 

Mest anvendte

ABAX
Flådestyring
Med ABAX får du fuld kontrol over alle køretøjer og enheder i din flåde - nemt og intelligent ved hjælp af ABAX's datadrevne og brugervenlige platform.

Læs mere

Clearbook
Ordreintegration
Med ClearBook får du et bookingsystem, der passer perfekt til Minuba. Opret fleksible bookinger med faste tider, tidsintervaller eller differentieret tid. Vi tilbyder 100% skræddersyede løsninger.

Læs mere

Collectia
Rykkerstyring
Collectia er Danmarks største inkassopartner og har mange års erfaring med inkasso. Collectia hjælper dig hurtigt og effektivt, og når din kunde har indfriet sin gæld, får du fakturabeløbet.

Læs mere

Equity
Rykkerstyring
Med Equity får du fuld kontrol over dine fakturaer og automatiserer betalingspåmindelser, så dine kunder modtager en venlig påmindelse kort efter forfaldsdatoen, hvis betalingen er forsinket.

Læs mere

Faktura-Boks
Fakturascanning
EAN og PDF fakturaer godkendes i Faktura-Boks, hvor data er aflæst, hvis der er angivet en ordrer sendes fakturaen automatisk til godkender ellers placeres de hos postmodtager i Faktura-Boks. Det er let at få et overblik.

Læs mere

IntraManager Board
Rapportering
Boost visualiseringen af din Minuba-data med IntraManager Board

Læs mere

ProEbitda
Rapportering
Garanterede resultater med proEBITDA. proEBITDA er et IT værktøj, der dagligt giver viden om driften og udviklingen i din forretning, og gør det lettere at træffe lønsomme beslutninger og dermed øge virksomhedens overskud.

Læs mere

Service Finans
Finansiering
Service Finans er Minubas lånesamlignings tjeneste, som giver dig muligheden for at kunne tilbyde dine kunder delbetalinger og finansiering på tilbud og fakturaer.

Læs mere

Svea
Finansiering
Med få klik kan du sælge din B2B-faktura til Svea Finans, som overtager risikoen og samtidig udbetaler pengene efter få dage. Ønsker du en fleksibel finansieringsløsning finder du den her.

Læs mere

Vibrant Betalingslinks
Betaling
Vibrant Payment links gør det muligt for Minuba-brugere at sende betalingslinks med deres faktura så kunderne nemt og hurtigt kan betale dem.

Læs mere

Vibrant Terminals
Betaling
Vibrant gør det muligt for Minuba-brugere at tage imod kortbetalinger mens de er på farten. Når du bruger en Android-telefon med Minuba-appen, vil du være i stand til at forvandle din telefon til en betalingsterminal og acceptere kortbetalinger på stedet.

Læs mere

Virkplan
Rapportering
Med Virkplan får du en færdig og professionel BI løsning (Business Intelligence) til håndværksbranchen - baseret på data fra Minuba og e-conomic.

Læs mere

Zenegy Payroll
Løn
Zenegy Payroll er et innovativt lønsystem med funktioner som automatisk feriehåndtering, integration med andre systemer via API, og en mobilapp til lønadgang. Registrerede timer fra Minuba kan let overføres til Zenegy via en fil.

Læs mere

Mange bruger også

Admind OFFICE
Bogføringssystem
Minuba og Admind OFFICE samler tids- og materialeregistrering, fakturering og regnskab i en integreret løsning. Vi giver dig det perfekte overblik og fjerner papirbunkerne fra dit skrivebord, mens du opfylder alle kravene i den nye bogføringslov.

Læs mere

Advokaternes Inkasso Service
Rykkerstyring
Med integrationen og samarbejdet mellem Minuba og Advokaternes Inkasso Service sikrer du en hurtig og effektiv inddrivelse af dine fakturaer.

Læs mere

Beierholm BeJour
Bogføringssystem
BeJour er et bogføringssystem baseret på Microsoft Business Central. Integrationen giver dig mulighed for, at du kan få regnskabsdata fra Minuba overført til BeJour.

Læs mere

Billy
Bogføringssystem
Billy gør regnskab lettere for selvstændige, så du altid har økonomisk overblik, kan afregne moms med ét klik og tage billeder af dine kvitteringer med mobilen.

Læs mere

Microsoft Dynamics C5
Bogføringssystem
Microsoft Dynamics C5 er markedets ledende økonomisystem til de mindre virksomheder. Få fakturagrundlaget direkte ind i dit projekt-/ordremodul eller bare direkte i finansen.

Læs mere

CarData
Flådestyring
Automatisk overførsel af driftslog fra CarData til Minuba.

Læs mere

Carlog System
Flådestyring
Carlog System og Minuba integrationen gør det muligt automatisk at overføre kørselsdata fra Carlog til Minuba, hvilket sikrer præcis og effektiv datahåndtering for håndværkere og servicevirksomheder.

Læs mere

DataLøn
Løn
DataLøn er et nemt lønsystem, der integrerer til Minuba via API, så dine løndata nemt flyttes. Minuba står for tidsregistrering, mens DataLøn er eksperter i håndtering og udbetaling af løn.

Læs mere

Dinero
Bogføringssystem
Dinero er et brugervenligt økonomisystem, som gør det nemt for mindre og mellemstore virksomheder at bogføre, lave momsregnskab og få et overblik over køb og salg. Dinero snakker sammen med Minuba, så du nemt kan overføre fakturaer og kunder.

Læs mere

EG Lønservice
Løn
EG Lønservice er specialister i løn til alle i byggebranchen, så vi kender alt til lovgivningen og overenskomsterne. Hos os får du altid dobbelt kvalitetskontrol af dine lønsedler, og du har fri support på telefon og e-mail.

Læs mere

Fakturafil.dk
Fakturascanning
Fakturafil sørger for, at dine papirfakturaer konverteres til elektroniske filer. Systemet tager hånd om fakturaer, fra det øjeblik leverandøren sender dem, til de er klar til bogføring i økonomisystemet.

Læs mere

Fleet Complete
Flådestyring
Flådestyring fra Fleet Complete og ordrestyring fra Minuba giver dig en nemmere hverdag med et bedre overblik.

Læs mere

Futurelink Batchflow
Fakturascanning
FutureLink leverer simpel elektronisk dokument- og fakturahåndtering. Vælg mellem to forskellige løsninger: scanning af PDF-filer direkte ind i Minuba med 100 % OCR-afløftning samt BatchFlow4, en fuld fakturaworkflow-løsning med avanceret godkendelse.

Læs mere

Futurelink Fakturaindlæsning
Fakturascanning
FutureLink tilbyder 2 løsninger til Minuba. 1: Stand alone med ECIT Digital AI scan "Futurelink Fakturaindlæsning" af varefaktura inkl. varelinjer 2: Fuld workflow løsning "Futurelink Batchflow" inkl. scan og e-faktura til Minuba samt godkendelsessystem.

Læs mere

GatewayAPI
Kommunikation
GatewayAPI er en dansk, verdensomspændende SMS-platform med vægt på konkurrencedygtige priser på SMS, samt nem opsætning og håndtering for dig som bruger.

Læs mere

Inventio
Bogføringssystem
Inventio er et bogføringssystem baseret på Microsoft Business Central. Integrationen med Minuba giver dig mulighed for, at du kan få regnskabsdata fra din Minuba overført til Invetio, så du kan automatisere flere af dine regnskabsprocesser.

Læs mere

Keatech ApS
Flådestyring
Med Keatech ved du altid, hvor firmabiler, lastbiler, maskiner og værktøj befinder sig - og så har du styr på dokumentationen.

Læs mere

Microsoft Business Central
Bogføringssystem
Integrationen - Minuba og BC overfører oprettede Debitorer i Minuba til BC. Salgsfakturaer og Indkøb i Minuba kan overføres til BC Finanskladder eller Salgsfaktura for bogføring, eller BC Købsfakturaer kan overføres til Minuba som omkostning på Sager

Læs mere

MobilePay
Betaling
MobilePay er betaling med mobilen. MobilePay er hurtig og nem betaling for dine kunder. Få betalingen direkte når du står ude hos kunden og øg din likviditet.

Læs mere

OptiUnit
Flådestyring
Med få klik får du et samlet overblik over hele jeres flåde af biler, maskiner, trailere samt andet udstyr.

Læs mere

ProLøn
Løn
ProLøn A/S har gennem mere end 30 år hjulpet danske virksomheder med at effektivisere deres lønadministration. ProLøn A/S udvikler selv unikke brancheløsninger og standardløsninger. De registrerede timer fra Minuba kan overføres til ProLøns lønsystem.

Læs mere

Scalepoint
Ordreintegration
Med Scalepoint integration kan du let importere dine forsikringssager fra Scalepoint til Minuba.

Læs mere

Sproom
Fakturascanning
Sproom er en digital platform, der hjælper virksomheder med at nemt sende og modtage elektroniske fakturaer. Med Sproom er du hurtigt i gang med at bruge e-fakturaer, hvilket sparer tid og mindsker risikoen for fejl.

Læs mere

Uniconta
Bogføringssystem
Integrationen er bygget på baggrund af et langt og tæt samarbejde med Minuba og benyttes af mange Uniconta kunder spredt over hele Danmark. Integrationen opdateres løbende, når der kommer nye features i Minuba, som kan være relevante for Uniconta.

Læs mere

e-conomic
Bogføringssystem
E-conomic er Danmarks foretrukne online regnskabsprogram og bruges dagligt af +130.000 kunder.

Læs mere