Zenegy

Spring ind i fremtiden med Zenegy Full Financial Suite & Minuba

Med Zenegy får jeres virksomhed en digital og fremtidssikret løsning, der er baseret på åbent API, funktionalitet og et intuitivt design. Zenegy Full Financial Suite omfatter løn- og HR, udgiftshåndtering, regnskabssystem og tidsregistrering.

Med integrationen mellem Minuba og Zenegy behøver du ikke længere at bekymre dig om lønsedler, og du kan derfor i stedet fokusere på din kerneforretning. Når det er tid til at køre løn, ligger alle tidsregistreringerne allerede klar til at blive eksporteret fra Minuba, hvorefter de let kan indlæses i lønsystemet.

De brugervenlige systemer automatiserer og optimerer virksomhedernes manuelle arbejdsopgaver, så der kan fokuseres på de mere værdiskabende opgaver i hverdagen.

Digitalt lønsystem - Fleksibelt og skalerbart

I Zenegy kan du udbetale månedsløn, 14-dages-løn og B-indkomst. Systemet beregner, indberetter og overfører automatisk lønudbetalinger til SKAT til tiden. Du skal blot oprette medarbejderes stamdata, så holder de styr på alt fra A-indkomst, B-indkomst og AM-bidrag til feriepenge, pension, rejsegodtgørelse og meget mere.

Med Zenegy er det nemt, at tilpasse systemet efter behovet i virksomheden. Zenegy har en række nyttige integrationer til ERP-systemer, samt andre systemer til fx. vagtplanlægning, tidsregistering; f.eks. Minuba samt rekruttering.

Spar tid på manuelle processer og tastearbejde og reducér risikoen for fejlbehæftede dataoverførsler mellem systemer.

Medarbejderen i fokus

Med Zenegy’s interaktive lønseddel og medarbejder app er jeres medarbejdere i fokus. Appen er tilgængelig på 12 sprog og giver indsigt i lønnen og forståelse af alle lønelementer.

Medarbejderne kan benytte Zenegy både via app til Iphone eller Android og med webadgang fra en PC, tablet eller smartphone.

Med Minuba kan dine medarbejdere med få klik registrere deres timer på den pågældende sag mens de er ude i marken. Tidsregistreringerne foregår oftest via deres smartphone eller tablet, og du kan let tilgå dem, så snart medarbejderne har gemt dem på deres sager.

Dine medarbejdere skal derved ikke længere bruge tid på at køre ind på kontoret med deres timesedler til dig – og du slipper for at skulle bruge tid på manuelt at taste dem ind.

Når det er tid til at køre løn, ligger alle tidsregistreringerne allerede klar til at blive eksporteret. Alt du skal gøre er at eksportere timerne fra Minuba, hvorefter de let kan indlæses i Zenegy.

Zenegy er teknologi og mennesker – helt ind til kernen

Zenegy brænder for fremtidens finansielle systemer og teknologi og har kombineret dem i en moderne finansiel softwarepakke, omfattende tidsregistrering, løn- og HR, udgiftsstyring og regnskab.

Deres løsninger er bygget på et digitalt mindset, med et ønske om mere frihed og nytænkning af gamle arbejdsgange og metoder. Deres brugervenlige system automatiserer og optimerer virksomhedernes manuelle arbejdsopgaver, så du kan fokusere på de mere forretningsorienterede og værdiskabende opgaver i hverdagen.

Zenegys værdier er grundlaget for alt, hvad de gør. De har dedikeret deres arbejde til at sætte en helt ny standard for finansiel software med det mål at revolutionere de eksisterende processer og skabe mere gennemsigtighed og fleksibilitet.

Zenegy er i dag et team på 150 medarbejdere med kontorer i Aarhus og Hørsholm. Læs mere om Zenegy her.

Slut med bunkevis af bilag og tidskrævende bogføring

Med Expense gør Zenegy det nemt at håndtere kortudgifter, fakturahåndtering og medarbejderudlæg – både for medarbejderen i appen – og for bogholderen med nem opfølgning og automatisk integration til Zenegy Payroll.

Zenegy Expense indeholder en række smarte features som gør produktet unikt:

Behold jeres nuværende bank

Avanceret godkendelsesflow

Automatisk integration med e-conomic og Microsoft Business Central

Tilpas jeres visning af lister, information og tabeller

App med unikke features

Opret dimensioner

Chat sammen i appen og undgå mails frem og tilbage