Planlægning & Timeregistrering
Her finder du viden om planlægningsmodulet i Minuba, som giver dig overblik over alle dine montører og deres kalender. Du kan bl.a. læse om, hvordan du registrerer tid på en medarbejder, hvordan du effektivt bruger planlægningsmodulet og hvordan du afleverer og godkender timesedler.
- Hvordan benytter jeg planlægningsværktøjet?
- Hvordan tilføjer jeg tillæg som udkald og helligdagstillæg?
- Hvordan registrerer jeg diæter, udlæg m.v.?
- Planlægning af alle dine medarbejderes timer
- Arbejdstidstyper, tillægstyper og fraværstyper
- Planlægningsvisning på fuldskærm
- Hvad betyder farverne under ‘Min tid’ og ‘Planlægning’?
- Hvordan finder jeg ud af, hvor mange sygedage min medarbejder har haft?
- Hvor kan jeg se en log over alle aktiviteter?
- ‘Min plan’ og ‘Min tid’
- Timeregistrering
- Timesedler
- Aflevering og godkendelse af din timeseddel