Tlf: 7070 2037
  • Log ind
  • Sprog
    • Nederlands
    • Norsk
    • Svenska
    • Føroyar
    • Flag icons made by Freepik from www.flaticon.com
  • Funktioner
    • Min plan
    • Ordrestyring
    • Ledelsesoverblik
    • Arbejdssedler
    • Materialeregistrering
    • Tidsregistrering
    • Kvalitetssikring
    • Planlægning
    • Fakturering
    • Budget
    • Serviceaftaler
    • Anlæg
    • Entreprise
    • Minubas app
    • Gå til Funktioner
  • Integrationer
    • Grossister
    • Integration via API
    • Partnere
  • Pris
    • Minuba Plus
    • Minuba GO!
    • Priser
  • Support
    • Kurser
    • Webinar
    • Gå til support
  • Videnscenter
    • Artikler
    • Kundehistorier
    • Digitale downloads
  • Kontakt os
    • Salgsafdelingen
    • Om os
    • Gå til Kontakt os
  • Prøv gratis
  • Support
  • /
  • 02. Planlægning og timeregistrering

02. Planlægning og timeregistrering

Her finde du viden om planlægnings modulet i Minuba, som giver dig overblik over alle din montører og deres kalender. Har kan du bl.a. læse om, hvordan du registrerer tid på en medarbejder, hvordan du effektiv bruger planlægnings modulet og hvordan du afleverer/godkender timesedler.

  • Planlægningsvisning på fuldskærm.
  • Hvordan benytter jeg planlægningsværktøjet?
  • Hvordan planlægger jeg arbejdet på en enkelt ordrer?
  • Hvordan tilføjer jeg tillæg som udkald og helligdagstillæg?
  • Hvordan registrerer jeg diæter, udlæg m.v.?
  • Hvad betyder farverne under ‘Min tid’ og ‘Planlægning’?
  • Hvordan planlægger jeg mine medarbejderes tid i ‘Planlægning’?
  • Hvordan finder jeg ud af, hvor mange sygedage min medarbejder har haft?
  • Hvor kan jeg se en log over alle aktiviteter?
  • Min plan og Min tid
  • Timeregistrering
  • Planlægning af alle dine medarbejderes timer
  • Arbejdstidstyper, tillægstyper og fraværstyper
  • Timesedler
  • Aflevering og godkendelse af din timeseddel

01. Tilbud og ordre

    02. Planlægning og timeregistrering

      03. Fakturering

        04. Kunder

          05. Serviceaftaler

            06. Ledelsesoverblik

              07. Opsætning og Administration

                08. Generelt / Øvrige funktioner

                  09. Minuba App & GO

                    10. Licenser / Abonnement

                      11. Integrationer & API

                        12. Videoer

                          Minuba
                          • Funktioner
                          • Integrationer
                          • Grossister
                          • Partnere
                          Support
                          • Hjælpecenter
                          • Udvikler
                          • Driftstatus
                          • Nyhedsmail
                          Om os
                          • Webinar
                          • Presserum
                          • Job & Karriere
                          • Kontakt os
                          Mere info
                          • Sikkerhed
                          • Privatliv
                          • Vilkår
                          Sjælland
                          Hollandsvej 12, 2. sal
                          2800 Kgs. Lyngby
                          Denmark
                          CVR 33259336

                          +45 7070 2037
                          support@minuba.dk
                          Jylland
                          Workspace Århus
                          Haslegårdsvej 8-12
                          8210 Aarhus V
                          Social Media
                          Minuba Plus
                          Minuba GO!
                          Minuba demo aftale- og servicevilkår

                          Minuba aftale- og servicevilkår

                          Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.

                          DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.


                          Tavshedspligt og konfidentialitet

                          Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.

                          Ejendoms- og ophavsret

                          Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.

                          Kundeansvar

                          Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.

                          Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.

                          Behandling af personoplysninger

                          Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.

                          Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.

                          Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.

                          Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.

                          Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
                          Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.

                          Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
                          Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.

                          Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.

                          Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand

                          Ansvarsbegrænsning

                          Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.

                          Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.


                          Tvister og uoverensstemmelser

                          Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.