Få et overblik over din kommende arbejdsuge eller -måned

I ”min plan” kan du se en oversigt over alle de arbejdssedler du er tilknyttet. Arbejdssedlerne er sorteret efter, hvornår de er planlagt til at blive udført. Dvs. de opgaver der skal udføres først, ligger øverst i listen. Alle arbejdssedler, der ikke er planlagt eller tidssat, ligger samlet nederst i oversigten.
Når du udfører en planlagt tid, vil arbejdssedlen ikke længere blive vist som planlagt. Dette gælder også, hvis du udfører en planlagt tid på forkant.

Arbejdssedlen for en ordre kan åbnes ved at klikke på den givne arbejdsseddel. Du kan også se ordrer, som ikke har nogen tilknyttede medarbejdere i fanen Pulje, disse har farven lyseblå, og kan påbegyndes af alle medarbejdere. Når en anden medarbejder har påbegyndt en puljeopgave, og dermed er blevet tilknyttet opgaven, vil den forsvinde fra din oversigt.

Særmbillede af min plan i  Minubas app

Har du rollen ”Planlæg timer”, vil du også have mulighed for at se andre medarbejderes plan. Dette kan gøres ved at klikke på filterknappen, der befinder sig øverst til højre for søgefeltet. Dette vil åbne en side med en dropdown-menu, hvor man kan vælge hvilken medarbejders sager man vil se.

Skærmbillede af filterfunktion unde min plan i Minubas app