Hvordan fungerer integrationen til Eniig?

I følgende artikel gennemgår vi, hvordan integrationen til Eniig fungerer.

Når du har opsat integrationen til Eniig, kan du overføre dine kunder fra Eniig til Minuba. Det gør du ved at klikke på tandhjulet og klikke på ‘Kunder‘. Vælg knappen ‘Import/eksport‘ og herefter ‘Importer kunder fra Eniig‘:

Eniig udkald
Når du skal oprette Eniig udkald, skal du klikke på ‘Opret ny‘ øverst i højre hjørne og vælge ‘Eniig udkald‘:

Eniig udkald

Herefter vil du blive taget til en side, som er lavet kun til oprettelse af Eniig udkald.
Når du har fundet kunden, vil siden opdateres med alle informationer relateret til kunden og serviceaftalen. Klik herefter på ‘Opret udkald‘ til højre på siden.

Hovedeftersyn
Du vil blive notificeret omkring Eniig hovedeftersyn via e-mail, når de bliver oprettet i Eniig. Du kan overføre disse opgaver til Minuba ved at gå ind i ‘Overblik‘ og finde knappen ‘Importer ordre fra Eniig‘.

opret eniig

Når du trykker på knappen, overfører du alle hovedeftersyn, du har liggende til Minuba. Hovedeftersynene vil dukke op som ordre i ‘Overblik‘.

Om Eniig arbejdssedler

Eniig arbejdssedler fungerer som normale arbejdssedler. Det vil sige, at alle materialer, som står på fakturaen, vil blive sent til Eniig, når fakturaen godkendes.

Send en regning tilbage til Eniig

Når man skal sende forbrug afsted til Eniig gøres det via at godkende fakturaen, som ligger på arbejdssedlen. Det er ikke nødvendigt at sende den på e-mail eller via offentlig faktura.

Hvis du ikke har nogen materiale registeringer at sende til Eniig så skal du lave en tom faktura linje med 0 i total som dette billed:

Således fungerer integrationen til Eniig. Rigtig god arbejdslyst!