Virksomhedsindstillinger – oplysninger om din virksomhed og hvordan du redigerer dem

I følgende artikel gennemgår vi, hvordan du opsætter dine ‘Virksomhedsindstillinger’ i Minuba.

Under ‘Virksomhedsindstillinger’ sikrer du, at oplysningerne om din virksomhed i Minuba er rigtige, samt at opsætningen passer til netop din virksomhed.

Indtast og ændr dine Virksomhedsindstillinger

  1. Klik på tandhjulet i højre hjørne (“Indstillinger”), og vælg “Virksomhedsindstillinger”.
  2. Du kommer nu frem til “Rediger virksomhedsindstillinger”.
  3. Klik på det felt, som du ønsker at udfylde eller redigere
  4. Udfyld eller ret felterne til de oplysninger du ønsker -> se forklaringerne til felterne herunder
  5. Klik “Gem ændringer” for at gemme det du har indtastet

Under ‘Virksomhedsindstillinger’ har du mulighed for at tilknytte generelle informationer om din virksomhed til din profil. Du kan tilføje informationer om følgende områder:

  • Virksomhedsdetaljer
  • Mailindstillinger
  • Bankinformationer
  • Serienumre
  • Tilbud/ordre
  • Registreringer
  • Fakturering
  • Håndtering af PDF-dokumenter

Når du har foretaget de ønskede ændringer, gemmer du ændringerne ved at klikke på ‘Gem ændringer’ under ‘Handlinger’ i højre panel.

Rigtig god arbejdslyst!