Anlæg i Minuba

I Minuba kan du få overblik over alle dine anlæg.
Et anlæg kan være den enhed, der skal arbejdes på, eller den service der skal ydes ude hos en kunde.
De er derfor oftest tilknyttet en eller flere ordrer og/eller serviceaftaler.

Anlægsoversigt

For at finde alle dine anlæg, skal du vælge ‘Indstillinger’ oppe i højre hjørne, og derefter trykke på ‘Anlæg’.

På anlægsoversigten kan du se alle de anlæg du har oprettet og sortere listen efter behov ved at trykke på en af overskrifterne.

Anlæg

Du har også mulighed for at oprette et nyt anlæg, det gør du ved at tykke på den orange “Opret Ny” knap, i øverste højre hjørne, og derefter på ‘Anlæg’.

Information på et anlæg

Hvis du i Anlægsoversigten trykker på et af de viste anlæg vil du få vist det specifikke anlægs side, hvor du har følgende sektioner:

Installationsoplysninger

Her kan du udfylde den vigtigste information omkring anlægget:
Fabrikat, model, serienummer, internt anlægsnummer og installationsdato.

Kundeoplysninger

Her kan du udfylde hvilken kunde anlægget står hos og vælge hvilken specifik kundeadresse det er installeret på.

Dokumentation

Har du brug for at et billede eller en fil skal være tilgængelig på alle de ordre hvor anlægget bruges, kan du med fordel tilføje disse til selve anlægget.

For at tilføje et dokument skal du trykke på ‘Tilføj dokumentation’ knappen der bliver synlig når din mus befinder sig i ‘Dokumentation’ sektionen. Herfra kan du trække og slippe de filer, du ønsker tilknyttet til anlægget, i det nye vindue, eller du kan vedhæfte dem ved at klikke på Avanceret- knappen.

Serviceaftaler

Alle de serviceaftaler anlægget er blevet tilføjet til, vil være synlige i denne sektion.

Ordrer

Alle de ordrer anlægget er blevet tilføjet til vil være synlige i denne sektion.

Hvis du har brug for at vide hvordan Serviceaftaler fungerer i Minuba, kan du læse om dem her.
Hvis du har brug for at vide hvordan Ordrer fungerer i Minuba, kan du læse om dem her.