Opgradering af serviceaftalemodulet i Minuba

Udkald

Bruger du serviceaftalemodulet i Minuba? Ellers kan vi anbefale dig at komme i gang, hvis du har enten korte eller længere gentagne serviceaftaler med kunder. Minubas automatiske håndtering af serviceaftaler gør opfølgning enkelt, da fremtidige opgaver automatisk placeres i den relevante medarbejders kalender efter serviceudtræk. Samtidig opnår din virksomhed både bedre overblik og effektivitet, der giver tilfredse og trygge kunder, hvilket i sidste ende giver virksomheden en bedre forretning.

Vi har opgraderet serviceaftalemodulet, så det nu er blevet endnu mere tidsbesparende og effektivt at anvende.

Serviceaftale kommunikation

Du kan eksempelvis få Minuba til at hjælpe dig med at holde dine kunder orienteret om jeres næste serviceaftale.

Måden hvorpå det virker er, at Minuba sender serviceaftalebekræftelser ud til dine kunder, så i begge er opmærksomme på jeres kommende aftaler.

Du skal selv sørge for at opsætte det i jeres serviceaftalemodul, således at Minuba automatisk kan udføre følgende administrative opgaver:

  • Informere din kunde om det næste servicebesøg
  • Godkende servicebesøget, således at det dukker op under 'Min plan' hos dine montører
  • Oprette tidsregistreringer i kalender.

Læs mere her

Inde i administrationsmenuen, under tilvalgsmoduler kan du finde indstillingerne for at opsætte SMS integraitonen

Send SMS-påmindelser til dine kunder

Du har nu også mulighed for at bruge SMS-systemet GatewayAPI og Minubas integration til dem. Derved får du mulighed for at sende SMS-beskeder til dine kunder med både påmindelser og bekræftelser på jeres serviceaftaler.

GatewayAPI er en billig SMS-løsning, og det er nemt og hurtigt at komme i gang. Du kan eksempelvis bruge SMS-integrationen til at sende SMS-beskeder med påmindelser, når du opretter udkald for serviceaftaler.

Kom i gang her

 

Har din kunde allerede en serviceaftale? Se det nemt i Minuba

Det er nu muligt hurtigt at se, om en kunde har en serviceaftale, når du opretter en ny ordre. Dermed kan du nemmere holde styr på, hvilke af jeres kunder i har serviceaftaler med.

Opret en ny ordre, og fremsøg den ønskede kunde. Hvis kunden allerede har en eller flere serviceaftaler vil en dialogboks komme frem og spørge om der er tale om et udkald eller servicebesøg (eftersyn)

Lær hvordan her

udkald dialog bekræftelse