Nyheder

  • Fokus i 2019 Minuba

    Minubas fokus i 2019 – få et indblik her

    I 2019 ser vi hos Minuba frem til at fortsat at hjælpe din håndværks- og servicevirksomhed med at drive en god forretning. Vi kommer blandt andet til at fokusere på at: Forbedre overblikket over dine større sager ved hjælp af vores nye entreprisemodul. Give mulighed for at kunne lave bedre kvalitetssikring på opgaver. Opdatere og […]

    Læs mere...
  • Team Minuba jul og nytår

    Minubas åbningstider mellem jul og nytår

    Vi vil gerne sørge for, at du kan få fat i os mellem jul og nytår. Derfor holder Minubas support åbent den 27. og den 28. december på telefon kl. 08.00-16.00. Mailsupport frem til kl. 16.30. Supporten er tilbage i det nye år den 2/1 2019, hvor åbningstiden på telefon er kl. 08.00-16.00. Åbningstiden på mailsupport […]

    Læs mere...
  • December nyhedsbrev

    Nyhedsbrev december 2018

     Læs også: > Læs oktober nyhedsbrevet > Fede opdateringer til tilbud i Minuba > Job i Minuba

    Læs mere...
  • Udkald

    Opgradering af serviceaftalemodulet i Minuba

    Bruger du serviceaftalemodulet i Minuba? Ellers kan vi anbefale dig at komme i gang, hvis du har enten korte eller længere gentagne serviceaftaler med kunder. Minubas automatiske håndtering af serviceaftaler gør opfølgning enkelt, da fremtidige opgaver automatisk placeres i den relevante medarbejders kalender efter serviceudtræk. Samtidig opnår din virksomhed både bedre overblik og effektivitet, der […]

    Læs mere...
  • Norsk support

    Kundesupporter til vores norske kunder

    Passer ord som serviceminded, kvalitetsbevidst og samvittighedsfuld på dig? Minuba, som leverer online sagsstyringssystemer til håndværks- og servicevirksomheder, har brug for dygtige medarbejdere til vores vækstrejse, og vi søger netop nu en kundesupporter til vores kontor i Lyngby, der skal servicere vores norske og danske kunder. Kvalifikationer: Den vigtigste kvalifikation er din personlighed: Hvordan du […]

    Læs mere...