Byd Minubas fem nye medarbejdere velkommen

Minuba udvikler sig hele tiden, og vi har derfor en masse nye medarbejdere at introducere jer for!
Byd velkommen til Henrik, Stine, Martin, Theresa og Frederik
Minuba flyttede i starten af året til nye flotte lokaler, og i den forbindelse så vi også et behov for at få ansat nogle nye, dygtige medarbejdere i stillinger vi manglede udfyldt.
Mellem d. 1. januar og d. 1. april har vi derfor ansat en ny HR Manager, en ny UX/UI Designer, en ny Senior DevOps Engineer, en ny Salgskonsulent og sidst men ikke mindst en ny studentermedhjælper i Udviklingen.
Byd Henrik, Stine, Martin, Theresa og Frederik velkommen og lær dem bedre at kende neden for.
Præsentation af Minubas fem nye medarbejdere

Velkommen til Henrik
Henrik er Minubas nye HR Manager, og hans fornemmeste job er at sørge for at bygge Minubas HR afdeling op, skabe HR koncepter, stå for udviklingstiltag, hjælpe med rekrutteringsprocessen og en masse andre spændende HR relaterede funktioner - alt sammen for at understøtte Minuba til at levere et endnu bedre produkt til vores kunder.
Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?
”Jeg har en bachelor i sociologi fra AAU og en kandidat i Human Ressource Management fra CBS. Jeg har arbejdet som projekt- og udviklingskonsulent på børne- og ungeområdet i en kommune, og senest har jeg været HR konsulent i knap seks år på DTU. Gennem min studietid arbejdede jeg på metalfabrik.”
Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?
”Minuba er et fantastisk sted at være, det er ene gode mennesker, der hver dag arbejder for at hjælpe håndværkere og servicevirksomheder med at skabe overblik og drive en professionel forretning. Jeg valgte Minuba, fordi der er højt til loftet og ikke mindst fordi, Minubas værdier matcher mine. ”
Velkommen til Stine
Stines jobtitel er UX/UI Designer. Sammen med Stines kollegaer, er det hendes opgave at udvikle og sikre brugervenligheden i Minuba.
Stine har en meget brugercentreret designtilgang, der matcher Minubas, hvor kunderne er i centrum i alle dele af designprocessen. I følge Stine er det, det der skal til for at Minuba kan imødekomme kunderness behov og forblive et relevant system for dem i deres dagligdag.

Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?
”Jeg blev færdiguddannet Digital Designer fra IT-Universitet i 2021. Sideløbende var jeg UX Designer hos Udvikling-og Forenklingsstyrelsen på ejendomsvurderings-projektet, hvor jeg virkelig fik øjnene op for digital sagsstyring. Senest har jeg været UX Designer i et mindre bureau, der udvikler digitale løsninger for andre virksomheder. ”
Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?
”Jeg valgte Minuba fordi jeg fra start kunne mærke, at der er en mega imødekommende og anerkendende energi i blandt medarbejderne. Derudover savnede jeg virkelig at arbejde på et in-house projekt, hvor jeg kan få et helt særligt og dybdegående kendskab til kunderne og deres behov. Det ser jeg som et helt væsentlig grundlag for at kunne levere et brugervenligt og relevant system. ”

Velkommen til Martin
Martin har den flotte titel Senior DevOps Engineer, hvilket betyder, at han står for drift, vedligeholdelse, oprettelse og opdatering af dokumentation og processer omkring DevOps-platformen i Minuba.
Martin glæder sig til fremover at være med til at sørge for, at Minubas processer og værktøjer altid er optimeret og fit for purpose, således at de understøtter både vores teams og produkt.
Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?
”Jeg har en elektronikfaglig uddannelse fra forsvaret, og erfaring fra en datateknikker-stilling. Min erfaring spænder bredt fra IT-support, presales- og salgssupport over IT-drift og projektering, til definition, etablering og vedligehold af processer og dokumentation. Jeg kommer med mange års erfaring fra stillinger i support-, drifts- og udviklingsafdelinger. De forgangne 11 år har jeg været ansat i Maersk, hvor jeg senest har bidraget til opbygning og optimering af DevOps fundamentet og processerne for en af nøgleapplikationerne.”
Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?
”Jeg valgte at blive en Minubian fordi Minuba virker som en virksomhed med et godt arbejdsmiljø og en rigtig god kultur, hvor der er kort fra tanke til handling. Minuba's kundefilosofi og værdier er helt i tråd med mine egne, og jeg glæder mig til at bidrage til at sørge for fortsat at drive Minuba fremad.”
Velkommen til Theresa
Theresa er vores nye salgskonsulent hos Minuba og har til hverdag ansvar for distriktet Vest Fyn, Syd- og Sønderjylland, samt Djursland.
Theresa fortæller, at hun glæder sig til at komme ud og besøge både vores nuværende og fremtidige kunder.

Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?
”Jeg er udlært hos Brdr. A&O Johansen, og efterfølgende har jeg arbejdet hos Duravit AG”
Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?
”Jeg valgte at søge nye udfordringer hos Minuba, da jeg altid har ønsket at køre på landevejen. Da muligheden bød sig til at kunne få lov til det, og samtidig blive i håndværkerbranchen, som jeg brænder for, følte jeg, at det var det perfekte match.
Fra starten kunne jeg tydelig mærke, hvordan Minuba yder den bedste service overfor kunderne og bruger deres værdier til at tiltrække nye kunder. Det giver mig energien og lysten til at komme i gang og møde mange nye spændende kunder.”

Velkommen til Frederik
Frederik er studentermedhjælper i udviklingen, og hans jobopgaver består i at forbedre Minuba, bl.a. ved at udrede fejl og mangler i systemet og på appen.
Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?
”Min baggrund er, at jeg er studerende på DTU, hvor jeg læser en kandidat i Business Analytics.
Jeg har ikke haft et studierelevant arbejde før dette, men jeg har tidligere arbejdet som b.la. Skiinstruktør og lærervikar.”
Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?
”Jeg hørte om Minuba i gennem en fælles forbindelse, som henvendte sig til mig vedrørende et muligt studiejob hos Minuba. Jeg valgte at takke ja til jobbet og derefter blive pga. kulturen i Minuba. Folk er imødekommende og engagerede, hvilket skaber god grobund for videre udvikling. Desuden, tager Minuba altid hensyn til, at man kan have fleksible arbejdstider, og at man er med til at vælge, hvad man gerne vil arbejde med, hvilket giver mere ejerfornemmelser over ens opgaver.”