Nye medarbejdere i november - Lær dem bedre at kende her

Hils på Minubas nye medarbejdere

Minuba nye medarbejdere

Minuba ansætter seks nye medarbejdere

Minuba er i en rivende udvikling. Derfor er vi glade for at byde seks nye medarbejdere velkomne til Minuba pr. 1. november.

De seks nye medarbejdere er ansat som henholdsvis udvikler, salgskonsulent, UX Designere, teknisk supporter og studentermedhjælper til udvikling. De bliver hver især en del af vores salgsafdeling, udviklingsafdeling og vores support. I Minuba skal de bl.a. være med til at videreudvikle og sikre et forsat funktionelt system og en god brugervenlighed.

Byd Christian, Cathrine, Jonas, Christina, Tine og Camilla velkommen til Minuba. De glæder sig alle seks til for alvor at komme i gang med hverdagen i Minuba. Lær dem bedre at kende lige her.


Præsentation af de seks nye medarbejdere i Minuba

Nye medarbejdere Minuba november

Velkommen til Christian

Christian er Minubas nye udvikler. Christian vil indgå som en fast del af udviklingsteamet i Minuba på fuldtid, hvor han vil arbejde tæt sammen med de andre udviklere og designere. Han vil derfor have sin daglige gang på Minubas hovedkontor i Kongens Lyngby.

I Minuba vil han blandt andet sørge for at vedligeholde og opdatere systemets funktioner og design. Han vil kunne se frem til en sjov og travl hverdag, hvor brugerne er i højsædet, og han glæder sig til at være med til at digitalisere en branche, som virkelig kan drage nytte af de mange digitale værktøjer.

Christian er uddannet civilingeniør fra DTU og har tidligere arbejdet i Accenture og Netcompany.

Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?

"Jeg har tidligere arbejdet som konsulent hos Netcompany, hvor mit primære arbejde bestod af udviklingsarbejde. Derudover har jeg arbejdet som Senior Analyst hos Accenture, hvor jeg arbejdede med mere klassisk konsulentarbejde."

Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?

"Jeg ville gerne arbejde hos Minuba, fordi det er en succesfuld startup virksomhed, som jeg tror kan nå ud til hele verden. Det er ikke så almindeligt at være en del af startup virksomheder i Danmark som i fx USA. Men det er efter min mening et langt mere interessant sted at arbejde, fordi vi skaber noget nyt i stedet for at vedligeholde noget, der har været der i lang tid."


Velkommen til Cathrine

Cathrine er Minubas nye UX Designer og vil indgå som en fast del af udviklingsteamet på Minubas hovedkontor i Kongens Lyngby.

Cathrine brænder for at skabe en brugervenlig it-løsning, som gør hverdagen nemmere for alle Minubas mange service- og håndværksvirksomheder. Det betyder, at hun i sin stilling som UX Designer i Minuba vil arbejde tæt sammen med de andre designere og udviklere i Minuba. De vil sammen sørge for at vedligeholde og opdatere systemets mange forskellige funktioner og det generelle design, så alle Minubas kunder har et relevant system til fakturering og ordrestyring i dag, i morgen og om 10 år.

Cathrine har en bachelor i brand, en kandidat i service design og har tidligere arbejdet hos Designit, Roskilde Festival og BeckSöndergaard.

Nye medarbejdere Minuba november

Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?

"Jeg har tidligere arbejdet som Research og Service Design praktikant hos Designit, Team Koordinator for Roskilde Festivals SoMe- og kommunikationsteam, grafisk designer hos Becksöndergaard og så har læst på en designskole i Lissabon, Portugal."

Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?

"Først og fremmest synes jeg, at IT og Digitalisering er rigtig spændende. Den digitale verden er i konstant udvikling og det er derfor essentielt at holde sig opdateret og tænke langsigtet. Det var også det, jeg skrev om i mit speciale. Her var mit fokus at indarbejde foresight metoder i service design processen og ligeledes på fremtidsscenarier og tendenser for at arbejde mere langsigtet, så man kan sikre overlevelse i fremtiden. Jeg synes derfor også, at det er spændende at holde øje med tech- og forbrugertendenser. Jeg synes også, at det er spændende at Minuba stadig er i udvikling og skalerer. Jeg har været i flere start-ups og deltaget i re-branding, så jeg synes, at det er rigtig spændende at være en del af udviklingsprojekter. Derudover har jeg en stor interesse for research og konceptudvikling, og jeg synes, at det er spændende at arbejde med kompleks problemløsning, hvor brugeren er i fokus. Minuba er et fedt sted at være, fordi det er en lille familie. Jeg er en team-player og sætter stort pris på Minubas enestående sammenhold! Derudover er alle medarbejderne super skarpe og dygtige til hver deres fokusområde og man kan mærke passionen i deres arbejde - det synes jeg er meget inspirerende!"


Byd velkommen til vores nye salgskonsulent

Velkommen til Jonas

Jonas er Minubas nye salgskonsulent og vil derfor indgå som en fast del af salgsteamet i Minuba. Han har i de seneste par uger fået en grundig introduktion til Minuba, og har sideløbende været med på et par salgs-, opstarts- og uddannelsesbesøg.

I den kommende tid vil han følge Minubas salgschef William, som kører i den nordlige del af Sjælland. Her vil de både besøge eksisterende og kommende kunder, og deltage i andre aktiviteter med vores samarbejdspartnere.

Jonas vil dække Sydsjælland og Fyn og være tilknyttet Minubas hovedkontor i Kongens Lyngby. Derfor kan nye og gamle kunder i den del af landet glæde sig til at se hilse på ham.

Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?

"Jeg kommer med en lang baggrund indenfor salg. Jeg har blandt andet arbejdet som Account Manager i Idenyt, Key Account Manager i Post Danmark og som salgskonsulent i Carlsberg. Og så har jeg arbejdet som flaskedreng i Dagli Brugsen i mine yngre dage. Af uddannelsesmæssig baggrund har jeg taget en Højere Handelseksamen og så er jeg uddannet salgsassistent."

Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?

"Jeg valgte at søge jobbet som salgskonsulent hos Minuba, da jeg savnede at arbejde med IT-salg. Jeg synes, at Minubas platform var meget interessant. Derudover er Minuba et super sted pga. alle de søde og hjælpsomme kollegaer. Samtidig er det helt fantastisk, at vi hver dag hjælper flere tusinde håndværkere med at tjene flere penge til deres virksomhed, og samtidig gør deres hverdag nemmere." 


Velkommen til Christina

Christina er vores nye UX Designer. Christina vil ligesom Cathrine indgå som en fast del af udviklingsteamet på hovedkontoret i Kongens Lyngby på fuldtid. Christina brænder ligesom vores to andre UX Designere for at skabe en brugervenlig it-løsning, som gør hverdagen nemmere for alle Minubas mange service- og håndværksvirksomheder.

I stillingen som UX Designer hos Minuba vil hun arbejde tæt sammen med de andre designere og udviklere og blandt andet sørge for at vedligeholde og opdatere systemets funktioner og design, så alle Minubas kunder har et relevant system nu og fremover.

Christina har en kandidat i IT based educational design and development, og glæder sig til at bruge sin teoretiske viden fra studiet og sin praktiske erfaringer fra sin tidligere ansættelser i jobbet hos Minuba.

Byd vores nye medarbejder velkommen

Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?

"Jeg har tidligere arbejdet som UX designer i London i banken TSB. Jeg har boet i London i to år og er netop vendt hjem for at arbejde i Minuba."

Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?

"Jeg valgte at arbejde hos Minuba af flere årsager. 1: Jeg har tidligere arbejdet med en ekstremt bred målgruppe og ville gerne arbejde med en mere konkret målgruppe. 2: Det blev hurtigt tydeligt for mig, at Minuba arbejder værdibaseret og samarbejdet, både internt og med brugere af Minuba, er vægtet ekstremt højt. Det ville jeg rigtig gerne være en del af. Minubas ønske om at hjælpe folk, stemmer godt overens med mine personlige grunde til at være UX designer."


Byd vores nye medarbejder velkommen

Velkommen til Tine

Tine er Minubas nye tekniske supporter og vil indgå som en fast del af supportteamet og udviklingsteamet på Minubas hovedkontor i Kongens Lyngby.

I supporten skal hun sammen med sine øvrige kollegaer i supporten, være med til at yde en god, hurtig og kvalificeret rådgivning til kunderne, så de kan effektivisere driften af deres service- og håndværksvirksomhed. Og i udvikling skal hun bl.a. hjælpe med at klargøre hardware og software på arbejdsstationer, mobile enheder, hjemmearbejdspladser osv.

Tine er uddannet Datamatiker fra Aarhus Business College og har en lang baggrund som teknisk supporter/udvikler hos Dansk Medicinsk Data Center.

Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?

"Jeg har tidligere arbejdet som teknisk supporter/udvikler hos Dansk Medicinsk Data Center i Vallensbæk og så har jeg en uddannelse som Datamatiker fra Aarhus Business College."

Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?

"Jeg valgte at arbejde hos Minuba, da det er en spændende virksomhed med mange søde kollegaer. Hos Minuba kan jeg få lov til at udvikle mig og lave det, som jeg godt kan lide - Nemlig udviklingsarbejde og at hjælpe vores kunder med teknisk support. Hos Minuba er jeg en del af et team - faktisk hele to teams: supportteamet og udviklingsteamet." 


Velkommen til Camilla

Camilla vil i sin nye stilling som studentermedhjælper hos Minuba indgå som en del af udviklingsteamet på hovedkontoret i Kongens Lyngby to dage om ugen. I jobbet som studentermedhjælper vil hun bl.a. hjælpe de andre udviklere og designere med de generelle udviklingsopgaver samt sørge for at vedligeholde og opdatere systemets funktioner og design.

Camilla er færdig som Datamatiker fra Copenhagen Business Academy i Lyngby til januar og skal derefter læse videre på en professionsbachelor i Softwareudvikling. Om det også bliver på Copenhagen Business Academy eller på Københavns Erhvervs Akademi, må tiden vise.

Hun vil derfor bruge sit studiejob hos Minuba til at få sig en masse god og relevant erfaring, som hun kan tage med sig videre på uddannelsen og fremtidige job.

Byd vores nye medarbejder velkommen

Hvad er din baggrund og hvilke studiejob(s) har du tidligere haft?

”Jeg har tidligere været i praktik hos Alexandra Instituttet, hvor jeg sammen med en medstuderende udviklede et demosite til nogle af deres machinelearning modeller. Ellers er Minuba mit første job om udvikler.”

Hvorfor valgte du at blive studentermedhjælper i Minuba?

”Jeg valgte at søge jobbet som studentermedhjælper til udvikling hos Minuba, da Minubas arbejdsprocesser, teknologi og produkt tiltalte mig og er yderst relevant i forhold til mit studie. Jeg er rigtig glad for det arbejdsmiljø, der er her i Minuba. Alle virker utrolig hjælpsomme og rare. Jeg tror, at jeg kommer til at passe rigtig godt ind!”


Et stort velkommen til vores nye medarbejdere!

Vi er glade for at have fået jer med ombord.