Minubas fokus i 2019 – få et indblik her

Fokus i 2019 Minuba

Et nyt år er skudt i gang, hvilket betyder nye opdateringer og forbedringer til Minuba. Få et indblik i, hvad vi kommer til at fokusere på.

I 2019 ser vi hos Minuba frem til fortsat at hjælpe din håndværks- og servicevirksomhed med at drive en god forretning.

Vi kommer blandt andet til at fokusere på at:

  • Forbedre overblikket over dine større sager ved hjælp af vores nye entreprisemodul.
  • Give mulighed for at kunne lave bedre kvalitetssikring på opgaver.
  • Opdatere og forbedre app'en, og gøre arbejdet i marken endnu lettere. Vi vil blandt andet fokusere yderligere på muligheden for at fakturere og kreditere via app'en samt forbedre muligheden for at tilføje dokumentation til sager.

Hver måned kan du på opdateringslisten følge med i, hvilke opdateringer der sker i systemet.

Kort tilbageblik på 2018 i Minuba

I 2018 fokuserede vi på, at skabe et endnu bedre online arbejdsredskab til alle håndværks- og servicevirksomheder.

  • Minuba BV blev lanceret i Holland den 1. maj 2018.
  • Minuba tog fat om GDPR, og gav vores kunder dels en Databehandleraftale samt skabeloner til ”persondatapolitikker” til vores kunders ansatte og til deres kunder – samt til alle andre interesserede håndværkvirksomheder i Danmark (Norge, Sverige og Holland).
  • Vi har gjort det nemmere for vores brugere at handle i webshops og gennem APP-switch hos deres foretrukne grossist.
  • Service Finans blev lanceret i september, og bruges allerede i udstrakt grad af Minubas kunder og deres privatkunder.
  • Vi har besvaret mere end 1.000 opkald og skriftlige supporthenvendelser.
  • Vi har udviklet flere hundrede opdateringer og forbedringer både til web- og mobilapplikationen.