Minuba ansætter event manager – byd velkommen til Katrine - Minuba

Minuba ansætter event manager – byd velkommen til Katrine

Minuba deltager hvert år til en lang række messer og arrangementer inden for håndværks- og servicebranchen. En af årsagerne er, at vi sætter stor pris på at møde både nye og eksisterende kunder til en snak om effektiv digital sagsstyring med Minuba. Derfor vil vi fortsat gerne deltage til flest mulige messer, for at sætte fokus på vigtigheden i at digitalisere sin forretning med det formål at opnå øget effektivitet og likviditet.

Mød Katrine, Minubas nye event manager. Hun skal dagligt stå for alle dele af planlægningen relateret til messer og arrangementer.

Lær hende og hendes arbejdsområder bedre at kende lige her.

Velkommen!

Hvilken baggrund kommer Katrine fra?
Katrine har en karriere inden for detailbranchen, som startede i Spanien, hvor hun boede i otte år. Hendes interesse og erfaring startede også her, hvor hun planlagde og arrangerede modemesser i Madrid.

Senest kommer hun fra en stilling hos Triumph Lingeri. Her startede hun med at have ansvaret for den daglige drift af 25 Triumph butikker i Danmark, Norge og Finland, og varetog senere stillingen som key account manager for Danmark.

Katrine har erfaring inden for bl.a. omsætning, salgsbudgetter, visuel merchandise og fortæller, hvordan hun havde ansvaret for at "alle butikker skulle fremstå salgsparate på alle parametre, og genere en sund forretning."

Endvidere stod hun for planlægning af messer, og fortsætter: "Sideløbende stod jeg for at arrangere Triumphs deltagelse på forskellige messer som bl.a. Femina- og IN-messen i Danmark samt kunde-events i tæt samarbejde med forskellige samarbejdspartnere."

 

Hvilke opgaver kommer du til at have i Minuba?
Hun glæder sig til at komme i gang og vil fokusere på "Kunden, der altid er i centrum, og at vi vil have glade kunder. Derudover at vi kan drage sammenligning med at en SiS (shop i shop) er vores messestand. Den skal stå fuldstændig salgsparat på alle parametre når vi er på messe, hver gang, hver dag."

Velkommen til Katrine

Hvorfor valgte du Minuba?
"Jeg valgte Minuba, da jeg har fulgt virksomhedens rivende udvikling siden 2011, og dets positive og engagerede medarbejdere, en virksomhed som jeg er stolt af at være en del af. Jeg glæder mig til at kunne give min erfaring fra en helt anden branche videre til Minuba, men som opererer med mange af de samme parametre."

 

 

Et stort velkommen til Katrine! Vi er glade for at have dig med ombord.