Minuba afholder dialogmøder for eksisterende kunder i hele landet.

Billede fra Dialogmøde Minuba

I Minuba værdsætter vi en løbende dialog med vores kunder om hvordan Minuba kan blive endnu bedre. Derfor inviterer vi endnu engang til dialogmøde, denne gang i hele 7 forskellige byer landet over. Her har du som kunde mulighed for, at få en opdatering på hvad der rør sig i Minuba.

Deltag på vores dialogmøde og vær med til at sætte kursen for den fortsatte udvikling af Minuba.

Traditionen tro afholder Minuba dialogmøde for eksisterende kunder, og det vil glæde os at se dig. Dialogmødet er stedet for dig, som vil have en kort opdatering af hvad der er sket i Minuba siden sidst, samt et indblik i hvad der allerede nu ligger på tegnebrættet.

På mødet vil du få mulighed for at møde Minubas adm. direktør Casper Hassø Nielsen, tekniske chef Luis Knudsen, kundeservicechef Steffen Ekelund, produktchef Kim Agger og Peter Tving og mange flere.

Kom og vær med – fortæl os om din generelle oplevelse af Minuba:

  • Hvilken værdi skaber Minuba for din virksomhed?
  • Hvad fungerer godt?
  • Hvad kan vi gøre bedre?

Tid og sted

Dialogmøderne afholdes på forskellige datoer og lokaliteter rundt om i landet, så alle har mulighed for at være med:

  • Onsdag d. 17. januar 2018: Sivlandsvænget 1, 5260 Odense S.
  • Onsdag d. 14. februar 2018; Hellebarden 1, 9230 Svenstrup
  • Onsdag d. 7. marts 2018: Oluf Palmes Allé 37, 8200 Aarhus N
  • Onsdag d. 11. april 2018: Energivej 8, 4800 Nykøbing F.
  • Onsdag d. 2. maj 2018: Industrivej 6A, 4000 Roskilde
  • Torsdag d. 7. juni 2018: Gammelager 14, 2605 Brøndby
  • Onsdag d. 29. august 2018: Sandemandsvej 10, 3700 Rønne

Tilmelding her

Fakta

Minuba afholder som minimum et dialogmøde om måneden. Et dialogmøde varer 2 timer og er derfor et effektivt og velafgrænset forum, der ikke lægger unødigt beslag på jeres tid. Der vil blive serveret kaffe, kage og frugt til hvert møde, og I vil desuden få rig mulighed for at pleje jeres netværk.

Sådan deltager du på dialogmødet

Dialogmødet er for alle – både svenden i marken, mester på kontoret eller bogholderen. Og det vil både være nye og gamle kunder som deltager. På den måde skaber vi de bedste rammer for en god og åben dialog, som er til gavn for både kunder og for Minubas medarbejdere. Der vil desuden være rig mulighed for, at udveksle erfaringer og gode råd.

Vi glæder os til at byde dig (ny som garvet) velkommen som deltager på vores dialogmøde.

Bemærk tilmeldingen er bindende pga. begrænset antal pladser (maks. 14), og det er efter først-til-mølle-princippet! Maks. 2 M/K pr. virksomhed. Dialogmødet er gratis – men ved udeblivelse faktureres 250 kr.

Information og kontakt

Har du spørgsmål om, feedback eller ønsker til Minuba, er du velkommen til at kontakte Minubas kundeservicechef Steffen Ekelund (ste@minuba.dk og tlf: 7070 2037) eller sende en mail til support@minuba.dk