Mester, det er dit ansvar at gøre dine svende effektive!

kalender minuba logo

"Mange håndværksmestre mangler svende i denne tid, hvor der er tryk på stort set alle fag i byggeriet. Men det er svært at skaffe nye folk - og måske er der slet ikke brug for flere folk i byggeriet." - Mester Tidende, den 6. september 2018. Sommetider bunder travlheden i manglende effektivitet hos de eksisterende medarbejdere - men hvordan kan man sikre sig effektive svende?

Et godt planlægningsværktøj til at undestøtte hele forretningen er en god måde at sikre effektivitet. Her har Minuba løsningen!

Med smart planlægning får du en smart arbejdsgang

"Det handler om planlægning og så handler det naturligvis om at have nogle folk ude på pladserne, som mester aktivt inddrager i planlægningen og tilrettelæggelsen af opgaverne."- Mester Tidende, den 6. september 2018.

Minubas planlægningsværktøj gør det muligt for dig at se din pipelin, samt hvor meget tid medarbejderne skal bruge på de forskellige projekter. Du får altså det totale overblik over den kommende tid. Dermed kan du altid tage temperaturen på din forretning og se, hvornår det er tid til at tage nye projekter ind - Eller hvornår du er fuldt booket.

Populært sagt, så skal du i højere grad styre din virksomhed og lade svendene slå sømmene i, mester. Og kan du ved hjælp af planlægning og bedre overblik reducere svendenes spildtid, så behøver du måske slet ikke flere folk. Til gengæld kan det pynte gevaldigt på din bundlinje." - Mester Tidende, den 6. september 2018.

Når du har planlagt projekterne i Minuba, havner de direkte på medarbejdernes app på deres smartphone eller tablet, hvilket betyder, at de præcis ved, hvad de skal gøre, og hvor arbejdet skal udføres. Hver kalenderpost i app'en leder dem direkte til en arbejdsseddel, hvor de kan registrere tid og materialer samme dag. Du har derfor ingen spildtid!

Minuba hjælper din virksomhed til en øget effektivitet

Med digitale værktøjer som fx Minuba letter du administrative processer og sparer både tid og penge. Med Minuba er det nemlig nemt at videregive vigtige informationer til dine svende, så du mindsker de tidskrævende telefonopkald og klæder dem på til selv at kunne udføre arbejdet.

Ved at arbejde struktureret og benytte sig af digitale værktøjer til den administrative del, løses opgaverne på væsentlig kortere tid, samtidig med at du bevarer overblikket over hele din forretning. Det forbedrer indtjeningen, øger profitten og giver langt mindre stress.

Mindre tidsspild og glade svende

Registrér altid dine timer nemt og hurtigt med Minuba. Med Minuba kan dine medarbejdere altid aflevere deres timesedler til tiden - hver dag. Samtidigt erstatter vi gammeldags timesedler, som hurtigt kan hobe sig op på kontoret og firmabilen.

Digitale timesedler gør det nemmere og hurtigere at få styr på dine medarbejderes løn. Du har altid det totale overblik over medarbejdernes løn og med integrationen til forskellige lønsystemer, kan du sende disse til udbetaling på blot få minutter.