Kend din kunde, mester!

Minuba havde i dag æren af at byde kunder og samarbejdspartnere velkommen til et morgenseminar om den gode kundeservice og de 9 håndværkertyper.

Seminaret blev afholdt af håndværks- og servicebranchens mest energiske virksomhedscoach, Riff Strandlykke som til dagligt hjælper mange virksomhedsejere med gode råd til:

  • Hvordan man yder den bedste kundeservice
  • Hvordan man spotter de 9 håndværkertyper
  • Hvordan man kommunikere bedre med sine kollegaer
  • Hvordan man kommunikere mennesker imellem
  • Hvordan man bliver bedre til at sælge

Strandlykke PRO

Riff som står bag Strandlykke PRO har en fortid som malermester og har derfor et indgående kendskab til de udfordringer og muligheder som er i branchen. Foruden lederudvikling arbejder Riff også med at skabe effektive, motiverede og servicemindede medarbejdere. Det er nemlig dem som er ansigtet ud ad til, når virksomheden vokser og mester ikke længere selv har den samme tid til at tage ud til kunderne:

”At være en dygtig leder indenfor håndværksbranchen er ofte udfordrende, fordi du som håndværker, ikke bliver uddannet i at tage personligt lederskab, at yde ekstraordinær god service, at tiltrække og fastholde de dygtige medarbejdere, at være en inspirerende leder eller at motivere dig selv og dine ansatte. Branchen mangler disse elementer”, Riff Strandlykke.

Vi er meget glade for det tætte samarbejde, og for at vi dagligt kan hjælpe vores kunder med at drive en professionel forretning.