ProLøn - Minuba
Nemt lønarbejde med ProLøn og Minuba

Effektivt og tidsbesparende lønarbejde med ProLøn og Minuba

Med ProLøn og Minuba slipper du helt for fedtede timesedler og glemte timeregistreringer.
Du sparer tid og gør lønarbejdet nemmere for dig selv og dem på kontoret. Minuba og ProLøn har fokus på, hvordan din hverdag bliver nemmere, og med de to systemer får du mulighed for at drive en professionel forretning, hvor der er styr på timeregnskabet.

Med ProLøn slipper du for at skulle tænke på det administrative arbejde, for at ringe til dine svende hver gang du skal i gang med lønarbejdet. Med de to systemer er alle informationerne samlet et sted. Du får altså frigivet langsommeligt og utaknemmeligt administrativt arbejde på kontoret og for at skulle indtaste timer, tillæg og registrere ferie på dine montører eller svende. I Minuba registrere dine medarbejdere nemlig selv dette!


 

Nemt lønarbejde med ProLøn og Minuba

Nem tidsregistrering – få det hele med

Vi kender alle sammen til perioderne i sommerhalvåret, der er ekstra travlt og ordrerne vælter ind. Dine svende er hårdt spændt for, og der er stor risiko for at de glemmer at registrere deres timer.

Med Minuba er tidsregistrering gjort nemt og dine medarbejdere kan med få klik, registrere og afleverer deres timer. Registreringerne kan foregå på alle typer devices og du kan følge med i deres timeregnskab, så snart de har registreret dem på den pågældende ordre.

Du slipper altså helt for, at dine medarbejdere skal køre ind på kontoret med deres timesedler til dig. Samtidig med at du slipper for at skulle bruge unødig administrativt arbejde på at notere dem. Når du når til, at skulle køre løn på dine medarbejdere trækker du blot timerne fra medarbejderne og sender direkte over til ProLøn.


 

Få styr på timeregistrering og lønkørsel

ProLøn har gennem de sidste 30 år, hjulpet store og små danske virksomheder med at effektivisere og optimere deres lønadministration. De er derfor ikke helt ukendte på markedet. De tilbyder og udvikler unikke branche- og standardløsninger. ProLøn passer altså til både store og små virksomheder.

Med ProLøn får du et effektivt, tidsbesparende og nemt system at arbejde med. Med Minuba og ProLøn udelukker du desuden muligheden for de fejl, som kan opstå når oplysningerne eksempelvis skal tastes i hånden.

Nemt lønarbejde med ProLøn og Minuba

 

Nemt lønarbejde med ProLøn og Minuba

Nem integration

Integrationen mellem de to systemer foregår via API, som betyder at kommunikation fra Minuba til ProLøn er enkel og ligetil. Med Minuba og ProLøn-integrationen er du altså klædt godt på!

Minuba står for registreringen af dine medarbejderes tid og ProLøn står for lønadministrationen og udbetaling af løn til dine medarbejdere. Du sparer dermed tid på det administrative arbejde og undgår eller mindsker fejl.

Du kan læse mere om ProLøn her. 


Sådan kan ProLøn hjælpe dig med lønadministration

Se videoen og bliv klogere på, hvordan ProLøn kan hjælpe dig med lønadministration.