ProLøn - Minuba
Nemt lønarbejde med ProLøn og Minuba

Effektivt og tidsbesparende lønarbejde med ProLøn og Minuba

Med ProLøn og Minuba slipper du helt for fedtede timesedler og glemte timeregistreringer.
Du sparer tid og gør lønarbejdet nemmere for dig selv og dem på kontoret. Minuba og ProLøn har fokus på, hvordan din hverdag bliver nemmere, og med de to systemer får du mulighed for at drive en professionel forretning, hvor der er styr på timeregnskabet.

Med ProLøn slipper du for at skulle tænke på det administrative arbejde, for at ringe til dine svende hver gang du skal i gang med lønarbejdet. Med de to systemer er alle informationerne samlet et sted. Du får altså frigivet langsommeligt og utaknemmeligt administrativt arbejde på kontoret og for at skulle indtaste timer, tillæg og registrere ferie på dine montører eller svende. I Minuba registrere dine medarbejdere nemlig selv dette!


Nemt lønarbejde med ProLøn og Minuba

Nem tidsregistrering – få det hele med

Vi kender alle sammen til perioderne i sommerhalvåret, der er ekstra travlt og ordrerne vælter ind. Dine svende er hårdt spændt for, og der er stor risiko for at de glemmer at registrere deres timer.

Med Minuba er tidsregistrering gjort nemt og dine medarbejdere kan med få klik, registrere og afleverer deres timer. Registreringerne kan foregå på alle typer devices og du kan følge med i deres timeregnskab, så snart de har registreret dem på den pågældende ordre.

Du slipper altså helt for, at dine medarbejdere skal køre ind på kontoret med deres timesedler til dig. Samtidig med at du slipper for at skulle bruge unødig administrativt arbejde på at notere dem. Når du når til, at skulle køre løn på dine medarbejdere trækker du blot timerne fra medarbejderne og sender direkte over til ProLøn.


Få styr på timeregistrering og lønkørsel

ProLøn har gennem de sidste 30 år, hjulpet store og små danske virksomheder med at effektivisere og optimere deres lønadministration. De er derfor ikke helt ukendte på markedet. De tilbyder og udvikler unikke branche- og standardløsninger. ProLøn passer altså til både store og små virksomheder.

Med ProLøn får du et effektivt, tidsbesparende og nemt system at arbejde med. Med Minuba og ProLøn udelukker du desuden muligheden for de fejl, som kan opstå når oplysningerne eksempelvis skal tastes i hånden.

Nemt lønarbejde med ProLøn og Minuba

Nemt lønarbejde med ProLøn

Opret faktura med få klik i Minuba

Er du træt af fedtede arbejdssedler, der manuelt skal indtastes på kontoret?

Med Minubas digitale arbejdsseddel kan dine montører både time- og materialeregistrere i marken, og du kan derefter oprette en faktura med få klik og få den automatisk overført til bogføring i e-conomic. Hermed sparer du både tid ved, at dine montører ikke skal forbi kontoret og ved at slippe for manuel indtastning og mistede dokumenter.

Med hurtigere fakturering, vil du hurtigere modtage dine penge og derved øge likviditeten i din forretning.


Sådan kan ProLøn hjælpe dig med lønadministration

Se videoen og bliv klogere på, hvordan ProLøn kan hjælpe dig med lønadministration.

For at kunne vise dig denne video, beder vi dig acceptere marketing og statistik cookies. Klik her for at acceptere.