Faktura-Boks gør det nemt for dig at drive en proffessionel forretning

Faktura-Boks og Minuba gør det nemt for dig at drive en professionel forretning

Faktura-Boks gør det nemt for dig. Med Faktura-boks bliver alle de vigtigste informationer fra jeres leverandørfakturaer, bilag fra medarbejderne med projektnummer osv. nemlig samlet et sted! Ved at samle disse informationer et sted, slipper I for selv at skulle holde styr på en masse små sedler og fakturaer fra grossisterne. Lad medarbejderne selv tage billeder af bilagene med deres telefon og notere projektnummeret på bilaget.

Med Faktura-boks er det nemt for dig at få godkendt fakturaerne. Du får desuden mulighed for at fordele fakturaerne i organisationen, så du sikrer, at det er den rigtige godkender fakturaen. Når fakturaen modtages i Faktura-Boks bliver den automatisk sendt ud til godkenderen ud fra initialer, projektansvarlig, kreditoransvarlig - resten ligger hos postmodtager. I Faktura-boks er der desuden en udbygget søgemaskine, som er med til at give dig et bedre overblik over alle dine fakturaer og bilag.

Derudover er der mulighed for at trække dataen ud i Excel, så du kan arbejde videre med den.


 

Faktura-Boks gør det nemt for dig!

  • De godkendte projekter hentes over fra Faktura-Boks kl. 6 samt kl. 16 (Hver anden time).
  • Fakturaer med projekt overføres til Minuba, når de er godkendt.
  • I Minuba finder i fakturalinjerne som materialeforbrug på det enkelte projekt, som om fakturaen var godkendt i Minuba med link til fakturaen i Faktura-Boks.
  • Alle fakturaer overføres til jeres økonomisystem.
  • Hos F-Boks ydes gratis support.
  • PDF-fakturaen er behandlet med mulighed for linjehåndtering.

 

Faktura-Boks gør det nemt for dig at få et bedre overblik

Faktura-Boks er en standardiseret løsning, hvor du som virksomhedsejer har rige muligheder for at tilpasse systemet efter jeres specifikke behov. Der er integration til de mest almindelige økonomisystemer samt banken via en bankfil og Faktura-Boks integrerer direkte til Minuba. På den måde er det nemt for dig at bevare overblikke igennem hele fakturahåndteringen! De godkendte fakturaer overføres nemt til Minuba, der herefter opdateres med samtlige fakturaer. Der er desuden mulighed for at anvende afdeling, formål samt omkostningstyper.

Du kan påføre noter og vedhæfte bilag, der sikrer at alle er informeret. Derudover gør det elektroniske arkiv i Faktura-Boks det nemt og hurtigt for dig at finde tilbage til en faktura.


 

En Faktura-Boks skaber værdi ved at:

  • Vise alle fakturaerne ens og på samme enkle måde
  • Afløfte dataen når brugeren ser fakturaen første gang
  • Give overblik over fakturaernes status
  • Fjerne forsinkelser og rykkere ved en stærk dubletkontrol
  • Give mulighed for at have flere regnskaber, afdelinger og kontoplaner i samme Faktura-Boks
  • Have en avanceret søgefunktion
  • Give mulighed for godkendelsesflow og rettighedsstyring
  • Trække data ud til nærmere analyse i Excel

Elektronisk fakturahåndtering

Se videoen og bliv klogere på, hvordan Fakturaboks fungerer


Flowet med en Faktura-Boks gør det nemt for dig

Faktura-Boks har sammen med deres mange partnere fokus på små og mellemstore virksomheder, som de hjælper med nem fakturahåndtering.
Nedenfor kan du blive klogere på flowet i Faktura-boks.

 

Fakturaen sendes

Via et leverandørbrev gives information om hvordan fakturaer modtages som PDF til en specifik e-mail eller som elektronisk faktura via EAN.

Fakturaen behandles

Inden for 24 timer fra afsendelse modtages fakturaen i jeres Faktura-Boks til godkendelse. Brugeren der skal godkende modtager daglig notifikation via en e-mail.

Fakturaen åbnes

Fakturaen åbnes hos ansvarlig for kreditor, projekt eller att. på fakturaen. Jeres postmodtager i Faktura-Boks fordeler de resterende fakturaer.

Fakturaen godkendes

Fakturaen konteres, hvis ikke den er forkonteret. Brugeren godkender. Jeres regler for godkendelse følges, fx altid 2 godkendere eller anden regel.

Fakturaen overføres til økonomisystem

Godkendte fakturaer overføres til virksomhedens økonomisystem. Se mere her om hvilke systemer vi integrerer til.