Faktura-Boks
Fakturascanning
Om
EAN og PDF fakturaer godkendes i Faktura-Boks, hvor data er aflæst, hvis der er angivet en ordrer sendes fakturaen automatisk til godkender ellers placeres de hos postmodtager i Faktura-Boks. Det er let at få et overblik.
Mere information
Nemt og professionelt
Faktura-Boks gør det nemt for jer at få godkendt fakturaerne samt bevare et super overblik. Når Faktura-Boks modtager jeres faktura, bliver den sendt ud til godkenderen, ordreansvarlig eller kreditoransvarlig, de fakturaer som ikke kan fordeles ligger hos postmodtageren.
I Faktura-Boks er det let at skabe et bedre overblik over alle jeres fakturaer og bilag, den udbyggede søgemaskine giver mulighed for at søge helt ned på et varenummer – ordrenr. – leverandør.
Let at integrere til Minuba – jeres økonomisystem.
Faktura-Boks gør dagligdagen nem
Fakturaen modtages som EAN eller PDF som bliver AI behandlet samt kontrolleret hos F-Boks, virksomheden der står bag Faktura-Boks. Brugerne modtager en daglig e-mail, hvis der ligger nye fakturaer til godkendelse, fredag sendes en opfølgningsmail.
Fakturaerne åbnes, konteres og godkendes i overensstemmelse med virksomhedens godkendelsesregler, hvor ordren i Minuba opdateres med ordrelinjerne.
Fleksibel løsning
Med Faktura-Boks, har I en standardiseret løsning, hvor I har rig mulighed for at tilpasse det efter jeres behov. Faktura-Boks er integreret til de fleste ERP systemer og banken via en bankfil.
De aktive ordrer inkl. budgetposter hentes over i Faktura-Boks 3 gange om dagen og fjerner de lukkede sager i Faktura-Boks.
Minuba henter de godkendte fakturaer på ordrer, en faktura kan deles på flere ordrer.
Faktura-Boks’ værdi
- Super overblik
- Ingen indtastninger af fakturaoplysninger
- Fjerne forsinkelser og rykkere ved en stærk dubletkontrol
- Mulighed for at have flere regnskaber, afdelinger og kontoplaner
- Avanceret søgefunktion på alt, inkl. hvem der har godkendt
- Give mulighed for eget godkendelsesflow og rettighedsstyring
- Let at udbygge med ny funktionalitet
- Skrive direkte med leverandøren
- Vedlægge bilag til en faktura
- Trække data ud til nærmere analyse i Excel
Udfyld formularen nedenfor. Du vil herefter blive kontaktet af Faktura-Boks, som vil guide dig gennem de få steps, der skal til for at få sat en konto op og få den forbundet til din Minuba.
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.