e-conomic
Bogføringssystem
Om
E-conomic er Danmarks foretrukne online regnskabsprogram og bruges dagligt af +130.000 kunder.
Mere information
Hurtig fakturering og bogføring med Minuba og e-conomic
Med vores integration til e-conomic kan du spare en masse tid på din fakturering og dit efterfølgende bogføringsarbejde.
Dine salgsfakturaer og eventuelle rykkere bliver nemlig automatisk overført til e-conomic, når du godkender dem i Minuba, og dine kundelister bliver samtidig automatisk ajourført mellem de to systemer. Når du ligeledes godkender dine indkøbsfakturaer i Minuba, bliver de også overført til regnskabsprogrammet, så du let kan bogføre både salgs- og indkøbsfakturaer og holde styr på din økonomi uden unødvendigt tastearbejde.
Du kan tilmed hente betalingsstatus direkte til din Minuba, så du nemt og hurtigt kan holde styr på dine sager helt fra tilbud til betaling i Minuba, og slipper for at udligne fakturaer flere steder.
”Efter at vi har fået IT-værktøjerne Minuba og e-conomic, er driften af vores virksomhed blevet meget nemmere! Med Minuba kan svendene afslutte deres sager fra bilen – allerede inden de kører hjem. Med Minuba og e-conomic har vi forbedret vores likviditet og effektivitet og driver en professionel virksomhed med glade kunder.”
- Frank Nylander, Schlæger & Andersen A/S
Få helt styr på dit regnskab
Om du er en mindre eller større virksomhed, kan e-conomic regnskabsprogram hjælpe dig med at få styr på dit regnskab. Programmet er fleksibelt og nemt at bruge, så du hurtigt og nemt kan få styr på din bogføring, momsrapport, årsopgørelse og mere.
Ligesom Minuba er regnskabsprogrammet online og har gratis support, så du når som helst kan tjekke op på din virksomhed, og få den hjælp du har brug for. Som det populæreste online regnskabsprogram i Danmark, bliver e-conomic brugt af over 130.000 virksomheder.
Integrationen er meget simpel at sætte op, og hvis du allerede har en kundebase i e-conomic, kan den også let overføres til Minuba.
Opret faktura med få klik i Minuba
Er du træt af fedtede arbejdssedler, der manuelt skal indtastes på kontoret?
Med Minubas digitale arbejdsseddel kan dine montører både time- og materialeregistrere i marken, og du kan derefter oprette en faktura med få klik og få den automatisk overført til bogføring i e-conomic. Hermed sparer du både tid ved, at dine montører ikke skal forbi kontoret og ved at slippe for manuel indtastning og mistede dokumenter.
Med hurtigere fakturering, vil du hurtigere modtage dine penge og derved øge likviditeten i din forretning.
Sådan kan e-conomic hjælpe dig med dit regnskab
Se den korte video og bliv klogere på, hvordan regnskabsprogrammet kan hjælpe din virksomhed.
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.