Minuba ansætter 4 nye medarbejdere - Lær dem alle sammen at kende her

Hils på Minubas nye medarbejdere

Hils på Minubas nye medarbejdere

Byd velkommen til fire nye medarbejdere hos Minuba

Minuba ansætter fire nye medarbejdere.

Minuba vokser og ligeledes gør behovet for at videreudvikle Minubas system samt sikre brugervenlighed.

Derfor har vi pr. 1. september 2020 kunne byde fire nye medarbejdere velkommen i Minuba teamet: Susanne, Ole, Alparsan og Adam der er ansat som henholdvis kundesupporter, salgskonsulent, praktikant og studentermedhjælper (student developer).

Byd de fire nye medarbejdere stort velkommen og lær dem bedre at kende lige her.


Præsentation af de fire nye medarbejdere i Minuba

Ny medarbejder til supporten

Velkommen til Susanne

Susanne er Minubas nye kundesupporter. Hun skal sammen med sine øvrige kollegaer i supporten, være med til at yde en god, hurtig og kvalificeret rådgivning til kunderne, så de kan effektivisere driften af deres service- og håndværksvirksomhed.

At kunne tilbyde en god og gratis support, betyder nemlig rigtig meget for alle i Minuba! Det er vigtigt at alle - både enkeltmandsvirksomheden og det store entreprenørfirma med 100 ansatte kan få hjælp, når der er behov for det. Både via mail eller telefon.

Udover at være en fast del af Minubas supportteam i Kongens Lyngby, skal Susanne også varetage en række forskellige administrative opgaver.

Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?

"Jeg har en lang arbejdsmæssig baggrund indenfor kundeservice. bl.a. fra mine 14 år som stewardesse hos SAS.

Kundeservice/support har ligeledes været den røde tråd i mine efterfølgende administrative stillinger, bl.a. i Forsvaret, hvor jeg supporterede og underviste Forsvarets brugere af et IT-system. I min seneste administrative stilling var jeg den primære kontakt til kunderne både på telefonen og på mail. Jeg nyder at have kontakt til kunderne og have et samarbejde med dem omkring at forbedre produktet.". 

Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?

"Jeg valgte at arbejde hos Minuba, fordi det er en virksomhed i konstant udvikling med et rigtigt godt og inspirerende arbejdsmiljø. Her hjælper alle hinanden, således vi kan hjælpe kunderne bedst muligt. Det kan jeg rigtig godt lide."


Velkommen til Ole

Ole er Minubas nye salgskonsulent, og vil derfor indgå i salgsteamet sammen med de andre salgskonsulenter rundt om i Danmark. Ole har i de seneste par uger fået en grundig introduktion til Minuba, og har sideløbende været med på salgs- opstarts- og uddannelsesbesøg.

I den kommende tid vil han følge vores anden jyske salgskonsulent Kasper, som kører i den nordlige del af Jylland. Her vil de både besøge eksisterende og kommende kunder, og deltage i andre aktiviteter med vores samarbejdspartnere.

Ole vil have sin daglige gang i den sydlige del af Jylland samt på Fyn. Derfor kan nye og gamle kunder i den del af landet, glæde sig til at se hilse på ham.

Salgskonsulent Ole

Hvad er din baggrund og hvad har du tidligere lavet?

"Jeg har i efterhånden en del år arbejdet med salg af systemer til effektivisering af dagligdagen hos håndværkere. Jeg har blandt andet været hos Bygteq/EG, hvor omdrejningspunktet var økonomi- og sagsstyringssystemet Centri, med forskellige add-on programmer som f.eks. WPA Mobil. Efterfølgende har jeg været nogle år hos Sigma, som er et kalkulationsværktøj til håndværkere og entreprenører.

Inden Minuba, har jeg arbejdet med salg af SAP Business One, som er et økonomisystem til små og mellemstore virksomheder, som også gerne ville have et effektivt system, som kan hjælpe dem med at få overblik i hverdagen."

Hvorfor valgte du Minuba og hvorfor er Minuba et fedt sted at være?

"Jeg valgte primært Minuba pga. de gode værdier, som gør virksomheden interessant for mig! Mit indtryk af Minuba er, at man gør rigtig meget for at skabe et godt miljø alle medarbejdere og kollegaer imellem. Mit indtryk er desuden at man er gode til at tage sig af- og hjælpe hinanden. Minuba tager desuden deres kunder- og deres kunders forretning meget seriøst. I Minuba går man langt for at levere et rigtigt godt og brugervenligt produkt."


Byd velkommen vil vores nye praktikant

Velkommen til Alparsan

Alparsan er Minubas nye fuldtidspraktikant (udvikler) i udviklingsafdelingen på hovedkontoret i Kongens Lyngby. Alparsan, som i daglig omtale bliver kaldt Alp, vil indgå som en fast del af Minubas udviklingsteam frem til slutningen af februar næste år. Han vil arbejde tæt sammen med de andre udviklere og designere, hvor han blandt andet vil sørge for at vedligeholde og opdatere systemets funktioner og design.

Alparsan er i gang med at færdiggøre sin professionsbachelor i softwareteknologi. I de næste par måneder vil han arbejde på at få noget mere udviklererfaring indenfor den private sektor, samt udvikle sine personlige kompetencer.

Hvad er din baggrund og hvilke studiejob(s) har du tidligere haft?

"Jeg er næsten færdig med at læse min professionsbachelor i softwareteknologi, og skal derfor til at arbejde som en 'rigtig udvikler' ude i den virkelig verden. Det kræver en del erfaring, som jeg håber jeg kan få her i mit praktikforløb hos Minuba!

Før jeg kom til Minuba, var jeg studentermedhjælper i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, og studerede i et halvt års tid ved siden af. Her var jeg med til at udføre de daglige opgaver, som deltidsudvikler. Derfor er min ansættelse hos Minuba med til at supplere mine tidligere erfaringer fra et job i den offentlige sektor, med et job - og erfaringer fra et job - i den private sektor."

Hvorfor valgte du at blive praktikant i Minuba?

"Jeg valgte at søge jobbet som praktikant hos Minuba, fordi jeg fik at vide fra nogle af mine kammerater, som tidligere har været i praktik i Minuba, at det er en fed virksomhed at have praktik i - det er også min oplevelse. Jeg har mødt en hel del flinke, venlige og hjælpsomme sjæle i denne virksomhed! Jeg ser frem til at arbejde her og lærer dem bedre at kende dem i de kommende par måneder." 


Velkommen til Adam

Adam er Minubas nye studentermedhjælper (student developer) og vil derfor, ligesom Alparsan, indgå som en del af udviklingsteamet på hovedkontoret i Kongens Lyngby ca. to dage om ugen.

Her vil han arbejde tæt sammen med de andre udviklere og designere og blandt andet sørge for at vedligeholde og opdatere systemets funktioner og design, så alle Minubas kunder har et relevant system i dag, i morgen og om 10 år.

Adam har færdiggjort en bachelor i softwareteknologi på DTU, og er i gang med at læse sin kandidat i informationsteknologi. Han vil derfor bruge sit studiejob hos Minuba til at få sig en masse god og relevant erfaring.

Byd vores nye medarbejder velkommen

Hvad er din baggrund og hvilke studiejob(s) har du tidligere haft?

"Jeg har tidligere arbejdet med databehandling hos TV2."

Hvorfor valgte du at blive studentermedhjælper i Minuba?

"Jeg valgte at arbejde hos Minuba, da jeg kan få et super relevant, spændende og studierelevant job. Derudover havde jeg hørt rigtig godt om Minuba, fra min gode ven. Det er også min oplevelse! Jeg synes der er et super fedt arbejdsmiljø i Minuba, med nogle rigtig rare mennesker".


Et stort velkommen til vores nye medarbejdere!

Vi er glade for at have fået jer med ombord.


Nysgerrig? Læs mere her:

Om Minuba

Job og karriere i Minuba

Kontakt os