Hils på Minubas nye medarbejder

Minuba vokser og ligeledes gør behovet for forsat at kunne tilbyde en god support til vores kunder. Derfor har vi pr. 1. juni 2021 budt Jane velkommen i Minuba. Jane er blevet ansat som Minubas nye kundesupporter og vil have sin daglige gang på Minubas hovedkontor i Kongens Lyngby, hvor hun vil være en fast del af Minubas danske supportteam.
Byd Jane velkommen og lær hende bedre at kende nedenfor.
Jane er Minubas nye kundesupporter. Hun skal sammen med sine øvrige kollegaer i supporten, være med til at yde en god, hurtig og kvalificeret rådgivning til kunderne, så de kan effektivisere driften af deres service- og håndværksvirksomhed. At kunne tilbyde en god og gratis support, betyder nemlig rigtig meget for alle i Minuba! Det er vigtigt at alle - både enkeltmandsvirksomheden og det store entreprenørfirma med 100 ansatte kan få hjælp, når der er behov for det. Både via mail eller telefon.
Udover at være en fast del af Minubas supportteam i Kongens Lyngby, skal Jane også varetage en række forskellige administrative opgaver.
"Jeg har i mange år haft min egen virksomhed, hvor jeg designede og producerede strik til en række butikker i København. Derudover har jeg arbejdet i Infomedia i over 10 år, hvor jeg har været en del af mange forskellige afdelinger. Jeg har bl.a. arbejdet med support af leverandører og kunder, leverandøraftaler, medieanalyse og mediedata.
Herefter har jeg arbejdet som kundesupporter i Retriever, som ligesom Infomedia, er en medieovervågningsvirksomhed og senest som smitteopsporer hos Rigspolitiet i forbindelse med Coronaens indtog i Danmark. Derudover har jeg i de seneste par år taget en række fag på CPH Business Academy, der munder ud i en akademiuddannelse i innovation, produkt og produktion."
"Jeg havde lyst til at prøve kræfter med en ny branche og var på udkig efter en virksomhed, hvor jeg kunne bruge de måske lidt nørdede og nicheagtige kompetencer jeg har med mig fra mange år indenfor medieovervågning, og her så Minuba umiddelbart ud til at være et godt bud.
Mit indtryk fra de første par uger har været super godt. Jeg er blevet bekræftet i mit umiddelbare indtryk fra ansættelsessamtalerne af Minuba, som fagligt komplekst og samtidig som en virksomhed fyldt med søde engagerede kollegaer, gode værdier og et oprigtigt ønske om at gøre en forskel."
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.