STARK
Landsdækkende grossist for professionelle og private kunder
STARK er byggeriets foretrukne leverandør og leverer byggematerialer og værktøj til håndværkere og private, og det er afgørende for dem at både de produkter og den rådgivning kunderne får i forretningerne er af højeste kvalitet. STARK henvender sig primært til professionelle kunder inden for byggebranchen med særligt fokus på små og mellemstore håndværksvirksomheder, men har alt fra enkeltmandsvirksomheder til store entreprenører i deres kundeportefølje.
STARK er landsdækkende i Danmark og Grønland med 67 forretninger, og beskæftiger over 2.700 medarbejdere. Forretningen 'STARK City 24-7' i Københavns Sydhavn er tilmed åben døgnet rundt både i hverdage of weekender.
Fordele ved at bruge STARK som grossist i Minuba
Minuba sørger for at alle varenumre og priser fra STARK er opdaterede i systemet, så du nemt kan registrere dine materialer på alle dine sager. Derudover får du automatisk dine indkøbsfakturaer fra grossisten ind på din sag i Minuba, så du husker altid at få det hele med og undgår at forære materialer væk til dine kunder.
Hvis du har en rabataftale med grossisten, kan du også let indlæse din rabatfil i Minuba, så du får vist de rigtige priser.
Levering, hvor og hvornår du vil
Byggeriet går aldrig i stå, når du handler i STARK! Med de mange leveringsmuligheder som grossisten tilbyder kan du fleksibelt vælge hvornår og hvor du vil have dine varer leveret, så du aldrig løber tør for de materialer du skal bruge.
Med ekspresslevering kan du tilmed få leveret dine vare inden for en time i hele landet.
Få din faktura fra STARK direkte på sagen
Undgå store papirbunker af indkøbsfakturaer fra din grossist med elektronisk fakturering via EDI. Med Minuba får du automatisk knyttet fakturaen fra din grossist til din sag, så du slipper for selv at taste materialerne ind.
Minuba samler dermed både materialerne fra din grossistfaktura, og de materialer dine medarbejdere har registreret, på den samme arbejdsseddel.
Dette bliver gjort med det samme, så du hurtigere kan få sendt din egen faktura af døren!
STARK som grossist i Minuba
Tilføj STARK som grossist i Minuba og få adgang til hele materialekataloget, når du skal registrere materialer på en sag i Minuba. Integrationen gør endvidere, at du automatisk får dine indkøbsfakturaer ind på den relevante sag i Minuba. Dermed sørger du for, at få faktureret kunden for alle forbrugte materialer.
Har du tilmeld en rabataftale med STARK, kan rabatfilen indlæses, så du altid har de opdaterede priser i dit Minuba.
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.