Servicemodul

Minubas automatiske håndtering, af både kortere samt længere gentagne serviceaftaler, gør opfølgning enkelt, da fremtidige opgaver automatisk placeres i den relevante medarbejders kalender efter serviceudtræk. Samtidig opnår din virksomhed både overblik og effektivitet, der giver tilfredse og trygge kunder, hvilket i sidste ende giver virksomheden en bedre forretning.

Maksimér dit potentiale
Der er mange måder at generere overskud på i din virksomhed. Med Servicemodulet kan du minde dine kunder om, at deres lejlighed kan have brug for en make-up eller informere dem om, at det kunne være et godt tidspunkt at skifte el-installationen i sommerhuset. Mulighederne er uendelige, og dine kunder vil sætte pris på din interesse, hvilket kan give dig nye opgaver hos dem. Det giver mere overskud til din virksomhed. Ganske enkelt!

Sæt pris på din tid
Visse aktiviteter kræver gentagelse; med Minuba behøver du ikke længere at tænke over det. De vil blive oprettet automatisk for dermed at spare din værdifulde tid.

Minuba anvender cookies for at optimere hjemmesiden og dens funktionalitet. Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk