Budgetmodul

Budget

Få styr på økonomien med Minubas 'Budgetmodul'

Arbejder din håndværksforretning med større fastprissager, så kan Minubas budgetmodul gøre hverdagen nemmere for jer!

Hos Minuba ved vi, at det kan have store konsekvenser at miste overblikket over, hvordan økonomien udvikler sig på større og længerevarende opgaver.

Derfor har vi udviklet et budgetmodul i vores system, der giver dig mulighed for at følge med i, hvordan økonomien udvikler sig på dine ordrer.

Træf informerede beslutninger for din håndværksforretning med et budgetmodul

Med Minubas budgetmodul kan du nemt følge udviklingen i de faktiske udgifter og indtægter, sat op imod de forventede udgifter og indtægter, ved at skabe budgetposter og udgiftstyper. På den måde undgår du ressourcespild og får lettere ved at træffe de rette beslutninger på baggrund af dataen.

Drop besværlige oversigter og Excel-ark: Registrér alle sager og omkostninger direkte i appen

Minuba findes både som mobil- og webapplikation, hvilket gør det nemmere for dig og dine medarbejdere at registrere materialer og timer, selv når I er på farten.

Hvis I har aktiveret og sat jeres budgetmodul op, kan I, på jeres smartphone eller tablet via Minubas app, nemt vælge budgetposter, når I registrerer materialer på arbejdssedler med et aktivt budget.

Tag hånd om din økonomi og overhold budgettet

Med Minubas budgetmodulet kan du blandt andet:

  • Lave kalkulationer og budget med forventede udgifter for timer og materialer
  • Koble dit budget til et tilbud eller en ordre
  • Få overblik over reguleringer og ændringer på den aktuelle sag
  • Se totalen for afholdt forbrug på den aktuelle sag

Med Minuba har du altid support lige ved hånden

Minuba har et stærkt supportteam, du kan kontakte mellem kl. 08:00 - 16:00 alle hverdage. Vi svarer inden for 15 sekunder.

Herudover, har vi et online supportcenter med artikler og videoer, der guider dig til at få mest muligt ud af Minuba. Her kan du bl.a. læse mere om, hvordan du opsætter budgetmodulet i Minuba eller hvordan du lægger et budget for din ordre.

Virksomhedsøkonomi

Gode råd til at øge virksomhedens likviditet

Hvad er likviditet? Likviditet beskriver forholdet mellem omsætningsaktiver (penge du skal have ind i din virksomhed – eksempelvis salgsfakturaer) og kortfristet gæld (penge som skal ud af virksomheden – eksempelvis købsfakturaer). Likviditet er en virksomheds evne …