Et stærkt sammenhold skaber fremtidens Minuba

I denne uge er Minubas landechefer samlet for at diskutere, hvordan Minuba kan fortsætte med at hjælpe hele håndværks- og servicebranchen med den rette digitalisering til at understøtte deres forretning.
Landecheferne samles ofte og ser stor værdi i de afholdte workshops. I den fælles workshop skal hver landechef bidrage med erfaringer fra deres marked. Dermed styrkes samarbejdet endnu mere på tværs af markedets landegrænser.
På Minubas hovedkontor i Lyngby er alle landechefer samlet til en fælles workshop. Landecheferne herunder sveriges landechef Anton Nyman ser stor værdi i disse workshops og mener at de bidrager til Minubas fortsætte vækst – takket være videndeling og erfaringer på tværs af landene.
”At kunne samles så ofte er både værdifuldt for Minuba i Sverige men også for mig personligt”, siger Anton Nyman. ”Man får inspiration til sit daglige arbejde og får mulighed for at lytte til andre med samme stilling. Det giver os et stærkt sammenhold og bygger et stærkere internationalt Minuba”, mener han.
Anton Nyman, Landechef Minuba Sverige
Sammen vil Minuba hjælpe så mange håndværks- og servicefolk som muligt med at drive en professionel forretning - blandt andet i samarbejde med vores partnere og grossister.
Vi vil fortsat lytte til vores kunders behov og udvikle Minuba i fællesskab. En fælles holdning i Minuba er, at man som bruger af Minuba ikke blot får et system, man får et samarbejde - et samarbejde, som både indebærer sparring og hjælp.
Derudover har man som bruger af Minuba altid fuldt overblik over sin forretning. Med Minubas Ledelsesoverblik er det ved hjælp fra rapporter blandt andet altid muligt at få et overblik over økonomien eller en liste over top ti bedst sælgende ydelse. Det giver brugerne mulighed for at optimere driften af forretningen.
Med Minubas online sags- og ordrestyringssystem kan du drive en effektiv forretning. Du er ikke længere bundet til kontoret og du sparer hver dag tid på administrativt arbejde. Dine arbejdssedler findes på Minubas app og du kan nemt arbejde i marken uden at miste overblikket over dine sager.
Det vil sige at Minuba gør materiale- og timeregistrering, dokumentation og kvalitetssikring mere enkelt. Kort sagt med Minuba har du styr på hele din forretning på en nem og hurtig måde.
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.