Et stærkt sammenhold skaber fremtidens Minuba

I denne uge er Minubas landechefer samlet for at diskutere, hvordan Minuba kan fortsætte med at hjælpe hele håndværks- og servicebranchen med den rette digitalisering til at understøtte deres forretning.

Landecheferne samles ofte og ser stor værdi i de afholdte workshops. I den fælles workshop skal hver landechef bidrage med erfaringer fra deres marked. Dermed styrkes samarbejdet endnu mere på tværs af markedets landegrænser.

Sammen styrer vi Minuba i den rigtige retning

På Minubas hovedkontor i Lyngby er alle landechefer samlet til en fælles workshop. Landecheferne herunder sveriges landechef Anton Nyman ser stor værdi i disse workshops og mener at de bidrager til Minubas fortsætte vækst – takket være videndeling og erfaringer på tværs af landene.

At kunne samles så ofte er både værdifuldt for Minuba i Sverige men også for mig personligt”, siger Anton Nyman. ”Man får inspiration til sit daglige arbejde og får mulighed for at lytte til andre med samme stilling. Det giver os et stærkt sammenhold og bygger et stærkere internationalt Minuba”, mener han.

 

Anton Nyman, Landechef Minuba Sverige

Mere end bare sagsstyring

Sammen vil Minuba hjælpe så mange håndværks- og servicefolk som muligt med at drive en professionel forretning - blandt andet i samarbejde med vores partnere og grossister.

Vi vil fortsat lytte til vores kunders behov og udvikle Minuba i fællesskab. En fælles holdning i Minuba er, at man som bruger af Minuba ikke blot får et system, man får et samarbejde - et samarbejde, som både indebærer sparring og hjælp.

Derudover har man som bruger af Minuba altid fuldt overblik over sin forretning. Med Minubas Ledelsesoverblik er det ved hjælp fra rapporter blandt andet altid muligt at få et overblik over økonomien eller en liste over top ti bedst sælgende ydelse. Det giver brugerne mulighed for at optimere driften af forretningen.

Alle kan bruge Minuba

Med Minubas online sags- og ordrestyringssystem kan du drive en effektiv forretning. Du er ikke længere bundet til kontoret og du sparer hver dag tid på administrativt arbejde. Dine arbejdssedler findes på Minubas app og du kan nemt arbejde i marken uden at miste overblikket over dine sager.

Det vil sige at Minuba gør materiale- og timeregistrering, dokumentation og kvalitetssikring mere enkelt. Kort sagt med Minuba har du styr på hele din forretning på en nem og hurtig måde.