Det siger i om beta-versionen for fakturering via app

Den 12. juli 2018 lancererede vi beta-versionen for fakturering via app. Læs hele artiklen her. I første omgang opfordrede vi jer til at kontakte os, hvis jeres virksomhed var interesseret i at afprøve fakturering via app. Interessen for funktionen var så stor, at vi blev nødt til at trække lod mellem de tilmeldte.
Nu har en gruppe kunder afprøvet funktionen, og vi har modtaget flere gode, brugbare inputs, som vi tager med i videreudviklingen af fakturering via app. Her er nogle af det inputs vi har fået:
Virker fint til de små, enkelte sager
På nuværende tidspunkt fungerer fakturering via app fint til småopgaver, som ikke kræver yderlig redigering af fakturakladden. Hvis man har hurtige, små sager, som bare skal faktureres, kan man med fordel anvende fakturering via app og dermed få sendt fakturaen afsted til kunden med det samme.
Fakturakladden bør kunne redigeres
Flere gav udtryk for, at det skulle være muligt at redigere fakturakladden. Hvis man har større sager eller blot en lang materialeregistrering, som skal tilrettes, er det nødvendigt at kunne redigere fakturalinjer, inden den sendes afsted til kunden. Der bør ligeledes være muligt at rette rabat og se avance på fakturakladden.
Se fakturakladden inden den afsendes
Ved at se fakturaen inden den afsendes til kunden ville i højere grad sikre, at fakturaen er klar til at blive sendt afsted fejlfri til kunden.
Videoen nedenfor præsentere, hvordan beta-versionen for fakturering via app fungerer.
Når du har færdiggjort dit arbejde hos kunden og fået arbejdssedlen på plads, kan du sende fakturaen direkte fra din Minuba app. Nemmere bliver det ikke!
Læs mere her og lær, hvordan man fakturerer fra Minuba app'en.
Venter du med at få sendt fakturaen afsted, til når du sidder hjemme på kontoret? Hvorfor ikke sende den til kunden med det samme? Så får kunden en hurtigere afslutning på arbejdet og du får pengene hurtigere i hus.
Er det svært at huske alle detaljer, når du skal til at fakturere? Hvis du fakturerer, mens du er i marken, er arbejdets detaljer bedre i hukommelsen, så du undgår fx at glemme materialer eller timer.
Med nem og hurtig fakturering via app, sparer du kreditdage og din likviditet øges. Pengene kommer hurtigere i kassen, og du kan fokusere på forretningen.
Fakturaen dannes, mens arbejdet udføres, og du kan sende din faktura via app’en, så snart arbejdet er afsluttet. Fakturaen sendes direkte via e-mail til kunden og bogføring med et klik – nemmere bliver det ikke!
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.