Også i

Minubas app

Minubas app til håndværkere: Tag arbejdet med i baglommen

Med Minubas app til ordrestyring, får du mulighed for at anvende Minubas ordrestyringssystem på smartphone og tablet. Du er derfor ikke længere bundet til kontoret!

Du kan nemt se, hvilke opgaver du som svend skal udføre, og som mester kan du med appen altid følge med i arbejdet - og se, hvor alle medarbejdere befinder sig, selv når du selv er ude og arbejde i marken.

Minubas app gør det desuden nemt at registrere alt lige fra timer, materialer og dokumentation.

Kompatibel med både iOS- og Android-enheder

Minubas app er det oplagte valg for medarbejdere, der arbejder ude hos kunderne. Alle funktioner, der er nødvendige for at udføre arbejdet, ligger klar i appen, og ingen behøver at spilde tid på at køre ind forbi kontoret længere. Du kan downloade appen på din mobil via App Store eller Google Play.

Minuba GO! app til håndværkere: Tag arbejdet med i baglommen - gratis!

Minuba GO! gør hverdagen nemmere for små håndværks- og servicevirksomheder med op til 2 brugere. Få adgang til en række af de sammen funktioner, som findes i Minuba Plus - gratis.

 

Øget effektivitet for medarbejdere

Udover at du, som mester, kan følge med i arbejdet via appen, bliver dine medarbejdere også mere effektive. Takket være appen og tilgængeligheden via smartphone og tablet, kan alle medarbejdere arbejde mere selvstændigt og fokusere på det, der er vigtigst – nemlig udførelsen af arbejdet!

Selvstændige medarbejdere og fokus på at drive en professionel forretning

Vi gør det nemt for medarbejderne at rapportere tid, registrere materialer, uploade billeder, udfylde kvalitetssikring og oprette nye ordrer med få klik via appen. Alt bliver synligt i systemet (og dermed også for dig, som mester). Så du altid kan holde dig opdateret!

Hver gang der foretages en ændring eller oprettes en ny arbejdsordre, sendes informationen direkte til medarbejdernes smartphone eller tablet.

De vigtigste funktioner i appen

Med appen kan du altid:

  • Se dine arbejdsordrer
  • Rapportere tid
  • Registrere materialer
  • Oprette ekstraarbejde på en ordre
  • Dokumentere arbejdet med billeder og video
  • Udfylde kvalitetsrapporter
  • Få fuldt overblik over 'din plan' og 'din tid'
  • Oprette en ny ordre
  • Oprette en ny kunde
  • Fakturere enklere opgaver direkte

Kort sagt alt, hvad du behøver - direkte i appen!

Virksomhedsøkonomi

+1

  • Ordrestyring

Sagsstyring, timeregistrering og vigtigheden af data

Få mest ud af din sagsstyring med pålidelige løndata Mange håndværksvirksomheder bruger systemer til sags- og ordrestyring, tidsregistrering, fakturering og andre opgaver. Det er dog vigtigt at huske på, at kvaliteten af den data der genereres …