Minubas app
Minubas app til håndværkere: Tag arbejdet med i baglommen
Med Minubas app til ordrestyring, får du mulighed for at anvende Minubas ordrestyringssystem på smartphone og tablet. Du er derfor ikke længere bundet til kontoret!
Du kan nemt se, hvilke opgaver du som svend skal udføre, og som mester kan du med appen altid følge med i arbejdet - og se, hvor alle medarbejdere befinder sig, selv når du selv er ude og arbejde i marken.
Minubas app gør det desuden nemt at registrere alt lige fra timer, materialer og dokumentation.
Kompatibel med både iOS- og Android-enheder
Minubas app er det oplagte valg for medarbejdere, der arbejder ude hos kunderne. Alle funktioner, der er nødvendige for at udføre arbejdet, ligger klar i appen, og ingen behøver at spilde tid på at køre ind forbi kontoret længere. Du kan downloade appen på din mobil via App Store eller Google Play.
Minuba GO! app til håndværkere: Tag arbejdet med i baglommen - gratis!
Minuba GO! gør hverdagen nemmere for små håndværks- og servicevirksomheder med op til 2 brugere. Få adgang til en række af de sammen funktioner, som findes i Minuba Plus - gratis.
Øget effektivitet for medarbejdere
Udover at du, som mester, kan følge med i arbejdet via appen, bliver dine medarbejdere også mere effektive. Takket være appen og tilgængeligheden via smartphone og tablet, kan alle medarbejdere arbejde mere selvstændigt og fokusere på det, der er vigtigst – nemlig udførelsen af arbejdet!
Selvstændige medarbejdere og fokus på at drive en professionel forretning
Vi gør det nemt for medarbejderne at rapportere tid, registrere materialer, uploade billeder, udfylde kvalitetssikring og oprette nye ordrer med få klik via appen. Alt bliver synligt i systemet (og dermed også for dig, som mester). Så du altid kan holde dig opdateret!
Hver gang der foretages en ændring eller oprettes en ny arbejdsordre, sendes informationen direkte til medarbejdernes smartphone eller tablet.
De vigtigste funktioner i appen
Med appen kan du altid:
- Se dine arbejdsordrer
- Rapportere tid
- Registrere materialer
- Oprette ekstraarbejde på en ordre
- Dokumentere arbejdet med billeder og video
- Udfylde kvalitetsrapporter
- Få fuldt overblik over 'din plan' og 'din tid'
- Oprette en ny ordre
- Oprette en ny kunde
- Fakturere enklere opgaver direkte
Kort sagt alt, hvad du behøver - direkte i appen!
Virksomhedsøkonomi
+1
- Ordrestyring
Sagsstyring, timeregistrering og vigtigheden af data
Få mest ud af din sagsstyring med pålidelige løndata Mange håndværksvirksomheder bruger systemer til sags- og ordrestyring, tidsregistrering, fakturering og andre opgaver. Det er dog vigtigt at huske på, at kvaliteten af den data der genereres …
Se flere af vores funktioner
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.