Zenegy
Spring ind i fremtiden med Zenegy Full Financial Suite & Minuba
Med Zenegy får jeres virksomhed en digital og fremtidssikret løsning, der er baseret på åbent API, funktionalitet og et intuitivt design. Zenegy Full Financial Suite omfatter løn- og HR, udgiftshåndtering, regnskabssystem og tidsregistrering.
Med integrationen mellem Minuba og Zenegy behøver du ikke længere at bekymre dig om lønsedler, og du kan derfor i stedet fokusere på din kerneforretning. Når det er tid til at køre løn, ligger alle tidsregistreringerne allerede klar til at blive eksporteret fra Minuba, hvorefter de let kan indlæses i lønsystemet.
De brugervenlige systemer automatiserer og optimerer virksomhedernes manuelle arbejdsopgaver, så der kan fokuseres på de mere værdiskabende opgaver i hverdagen.
Digitalt lønsystem - Fleksibelt og skalerbart
I Zenegy kan du udbetale månedsløn, 14-dages-løn og B-indkomst. Systemet beregner, indberetter og overfører automatisk lønudbetalinger til SKAT til tiden. Du skal blot oprette medarbejderes stamdata, så holder de styr på alt fra A-indkomst, B-indkomst og AM-bidrag til feriepenge, pension, rejsegodtgørelse og meget mere.
Med Zenegy er det nemt, at tilpasse systemet efter behovet i virksomheden. Zenegy har en række nyttige integrationer til ERP-systemer, samt andre systemer til fx. vagtplanlægning, tidsregistering; f.eks. Minuba samt rekruttering.
Spar tid på manuelle processer og tastearbejde og reducér risikoen for fejlbehæftede dataoverførsler mellem systemer.
Medarbejderen i fokus
Med Zenegy’s interaktive lønseddel og medarbejder app er jeres medarbejdere i fokus. Appen er tilgængelig på 12 sprog og giver indsigt i lønnen og forståelse af alle lønelementer.
Medarbejderne kan benytte Zenegy både via app til Iphone eller Android og med webadgang fra en PC, tablet eller smartphone.
Med Minuba kan dine medarbejdere med få klik registrere deres timer på den pågældende sag mens de er ude i marken. Tidsregistreringerne foregår oftest via deres smartphone eller tablet, og du kan let tilgå dem, så snart medarbejderne har gemt dem på deres sager.
Dine medarbejdere skal derved ikke længere bruge tid på at køre ind på kontoret med deres timesedler til dig – og du slipper for at skulle bruge tid på manuelt at taste dem ind.
Når det er tid til at køre løn, ligger alle tidsregistreringerne allerede klar til at blive eksporteret. Alt du skal gøre er at eksportere timerne fra Minuba, hvorefter de let kan indlæses i Zenegy.
Zenegy er teknologi og mennesker – helt ind til kernen
Zenegy brænder for fremtidens finansielle systemer og teknologi og har kombineret dem i en moderne finansiel softwarepakke, omfattende tidsregistrering, løn- og HR, udgiftsstyring og regnskab.
Deres løsninger er bygget på et digitalt mindset, med et ønske om mere frihed og nytænkning af gamle arbejdsgange og metoder. Deres brugervenlige system automatiserer og optimerer virksomhedernes manuelle arbejdsopgaver, så du kan fokusere på de mere forretningsorienterede og værdiskabende opgaver i hverdagen.
Zenegys værdier er grundlaget for alt, hvad de gør. De har dedikeret deres arbejde til at sætte en helt ny standard for finansiel software med det mål at revolutionere de eksisterende processer og skabe mere gennemsigtighed og fleksibilitet.
Zenegy er i dag et team på 150 medarbejdere med kontorer i Aarhus og Hørsholm. Læs mere om Zenegy her.
Slut med bunkevis af bilag og tidskrævende bogføring
Med Expense gør Zenegy det nemt at håndtere kortudgifter, fakturahåndtering og medarbejderudlæg – både for medarbejderen i appen – og for bogholderen med nem opfølgning og automatisk integration til Zenegy Payroll.
Zenegy Expense indeholder en række smarte features som gør produktet unikt:
Behold jeres nuværende bank
Avanceret godkendelsesflow
Automatisk integration med e-conomic og Microsoft Business Central
Tilpas jeres visning af lister, information og tabeller
App med unikke features
Opret dimensioner
Chat sammen i appen og undgå mails frem og tilbage
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.