Bogholderiet.gl: Rådgiveradgang har gjort hverdagen effektiv

Jan Joe Seidsen er ejer af virksomheden Bogholderiet.gl. Bogholderiet.gl ligger i Nuuk på Grønland, men har også kontor i København, her tilbyder de virksomheder hjælp til meget mere end traditionel bogføring. Som en af de mest aktive rådgivere i Minuba har vi talt med Jan Joe, der har stor erfaring med at bruge Minubas rådgiveradgang i sit daglige arbejde.
I en travl hverdag, hvor data og rådgivning skal være hurtigt tilgængeligt, er det afgørende med de rette værktøjer.
Derfor har vi hos Minuba udviklet rådgiveradgangen – en funktion, der gør det nemt og sikkert for rådgivere at få adgang til de virksomheder, de samarbejder med. Det betyder, at bogholdere, revisorer og andre eksterne partnere kan yde hurtig support, hente nødvendig data og hjælpe virksomhederne direkte i deres daglige drift.
Et stærkt værktøj for både rådgiver og virksomhed
For at få et indblik i de konkrete fordele ved rådgiveradgangen spurgte vi Jan Joe, hvilke arbejdsgange han har særligt stor gavn af: ”Det er jo alt – både support til virksomhedsejere og udtræk af data til løn.” Med ét login kan Jan Joe hurtigt få overblik over timeforbrug, arbejdssedler, fakturering og rapporter – alt det, der er nødvendigt for at kunne yde kvalificeret hjælp og rådgivning i hverdagen.
Fra papir til overblik = bedre hverdag
Vi bad Jan Joe dele en succeshistorie, hvor Minuba virkelig har gjort en forskel. I stedet for at pege på én specifik historie fremhævede han en generel tendens, han ser igen og igen:
Alle virksomheder, der kommer fra arbejdssedler på papir, vil opleve at hverdagen fungerer bedre. Ledelsen får super overblik over økonomien. Der er ikke bare én god historie – der er mange.
Overgangen fra papir til en digital løsning har altså skabt bedre arbejdsdage for Jan Joe og hans kunder. Det har frigjort tid og givet klarhed – både i den daglige drift og i det strategiske arbejde.
Den største værdi? Overblik og bedre samarbejde
Da vi bad Jan Joe pege på, hvordan rådgiveradgangen konkret skaber værdi for ham i hverdagen, svarede han prompte: ”Én indgang til alt – jeg kan hurtigt skifte mellem kunder eller logge på og yde support til en kunde eller en medarbejder.”
Netop det hurtige skift mellem kunder gør det nemmere for ham at arbejde effektivt – og samtidig skabe værdi for kunderne, der oplever hurtigere svar, og mere præcis rådgivning. Jan Joe fortæller yderligere: ”Det er nemmere at kunne se de samme data og skærmbilleder. Vi kan hurtigt træde til at hjælpe.”
Når både rådgiver og virksomhed arbejder i det samme system, mindskes risikoen for misforståelser. Det gør samarbejdet lettere, hurtigere og mere effektivt.
En klar anbefaling til andre rådgivere
Afslutningsvis spurgte vi Jan Joe, om han ville anbefale rådgiveradgangen til andre rådgivere. Hans svar var klart:
”Det vil vi helt bestemt. Overblik over kunder og hurtigt skift mellem dem giver en stor fordel, når der skal arbejdes med data eller ydes support.”
Rådgiveradgangen gør det nemmere at følge op, give sparring og arbejde sammen i det samme digitale miljø.
God omtale, brugt af mange. Så mange kan jo ikke tage fejl. Fik en god demo, og det gjorde at valget faldt på Minuba.
Vil du også i gang med at bruge Minuba og vores rådgiveradgang?
Minuba tilbyder meget mere end rådgiveradgang.
Læs fx, hvordan Fjordbak Byg har gennemført en digital transformation med Minuba og se, hvordan de har skabt overblik og effektivitet i hverdagen.
Du kan også få en samlet oversigt over alle Minubas funktioner her.
Eller du kan læse vores artikel om rådgiveradgang, og se hvilke fordele det giver dig.
Vil du høre mere om, hvordan Minuba kan gøre en forskel for dig og din virksomhed?
Kontakt os på tlf.: +45 7070 2037 og hør mere om, hvad Minuba kan gøre for dig og din virksomhed.