Tilføj noter til din arbejdsseddel

 


Noter

Tilføj noter til din arbejdsseddel eller kunde.

I Minuba har du mulighed for at tilføje noter til dine ordre, som udelukkende er til internt brug. Det betyder, at det der bliver skrevet i noterne ikke kommer med ud til kunden. Det gøre det nemt for dig i hverdagen. Læs her, hvordan du tilføjer noter til din: arbejdsseddel og på en kunde – og hvordan du sikre, at det kun at medarbejdere med administrative rettighed, som kan se noterne.

 

Tilføj noter til din arbejdsseddel

Arbejdsseddelsnoter figurerer kun på den ene ordre, som de er blevet skrevet eller tilføjet på.

Noter

Tilføj noter på en arbejdsseddel. Det kan være konkrete noter til selve ordren, som f.eks. at der mangler at blive udført noget af opgaven på grund af uforudsigelige udfordringer.
Eller tilføj noter til din arbejdsseddel med relevante informationer om noget du eller dine svende skal huske, når de tager ud på opgaven.

 

Tilføj noter på en kunde

Kundenoter oprettes på kundeniveau, og vil fremgå på alle ordre på den kunde.

Tilføj noter til kunde

Du kan bruge kundenoter til at skrive generelle beskeder om kunden, som f.eks. at man skal huske at ringe til kunden inden man ankommer eller hvis der er noget man skal være særligt opmærksom på i forbindelse med udførelsen af opgaven.

 

Lås noter til ‘Administrationen’

Skriver du en note på en sag (arbejdsseddel), som udelukkende er henvendt til medarbejdere med en administrativ rettighed, så har du mulighed for at ‘låse’ noten så den kun er synlig for ham eller hende.

Det gør naturligvis, at noten ikke kan ses af medarbejdere uden en administrations rolle.

Du kan se om noten er ‘låst’ ved, at der vil være et hængelås-ikon, som indikere at noten kun er er synlig for medarbejdere med administrativ rettighed.

 

 


Gå til næste artikel: ‘Tilknyt en medarbejder til din arbejdsseddel’

Gå til forrige artikel: ‘Opret et nyt tilbud eller ordre’