Tilføj noter til din arbejdsseddel
I Minuba har du mulighed for at tilføje noter til dine arbejdssedler eller dine kunder, som udelukkende er til internt brug. Det betyder, at det, der bliver skrevet i noterne, ikke kommer med ud til kunden. Det gør det nemt for dig i hverdagen.
Læs her, hvordan du tilføjer noter til din arbejdsseddel og på en kunde – og hvordan du sikrer dig, at det kun at medarbejdere med administrative rettigheder, der kan se noterne.
Tilføj noter til din arbejdsseddel
Arbejdsseddelsnoter figurerer kun på den ene ordre, som de er blevet skrevet eller tilføjet på.
Tilføj noter på en arbejdsseddel, kan være konkrete noter til selve ordren, som f.eks. at der mangler at blive udført noget af opgaven på grund af uforudsigelige udfordringer.
Eller tilføj noterne kan være med relevante informationer om noget du, eller dine svende skal huske, når de tager ud på opgaven.
Luk denne sektion
Tilføj noter på en kunde
Kundenoter oprettes på kundeniveau, og vil fremgå på alle ordre på den kunde.
Du kan bruge kundenoter til at skrive generelle beskeder om kunden, som f.eks. at man skal huske at ringe til kunden inden man ankommer eller hvis der er noget man skal være særligt opmærksom på i forbindelse med udførelsen af opgaven.
Luk denne sektion
Lås noter til Administrationen
Skriver du en note på en sag (arbejdsseddel), som udelukkende er henvendt til medarbejdere med en administrativ rettighed, så har du mulighed for at "låse" noten så den kun er synlig for dem.
Det gør naturligvis, at noten ikke kan ses af medarbejdere uden en administrationsrolle.
Du kan se om noten er låst ved, at der vil være et hængelås-ikon, som indikerer at noten kun er synlig for medarbejdere med administrative rettigheder.
Luk denne sektion
Fandt du ikke det du søgte?
Har du stadig spørgsmål?
Kontakt vores kundesupport
mandag - fredag kl. 08-16
Med Minuba Plus kan du få support både via mail og telefon.
Som Minuba GO! kunde kan du få support på følgende mailadresse.