Opsætning mellem Minuba og PARKPARK
For at komme i gang med at bruge PARPARK sammen med Minuba skal du:
- Opret en brugernøgle (Authkey) på din bruger i Minuba: Dette gøres ved at gå i tandhjulet i højre hjørne -> Administration -> Brugere -> vælg en administrativ bruger -> udvidede indstillinger -> vis avancerede indstillinger -> Generér ny nøgle.
- Kopier nøglen og send den til PARKPARK på erhverv@parkpark.dk, med besked om, at du ønsker en erhvervskonto med integration til Minuba, så klarer de resten.
Dataudveksling mellem Minuba og PARKPARK
Når kontoen er sat op med Authkey, søger PARKPARK selv for at hente jeres igangværende sager fra Minuba, og viser dem som en DropDown-menu i PARKPARK, når parkeringen startes. Når I vælger den rette sag, pålægges udgiften sagen automatisk.
Fandt du ikke det du søgte?
Har du stadig spørgsmål?
Kontakt vores kundesupport
mandag - fredag kl. 08-16
Minuba Plus
Med Minuba Plus kan du få support både via mail og telefon.
Minuba GO!
Som Minuba GO! kunde kan du få support på følgende mailadresse.