Noter på arbejdsseddel og kundekort

 

Du har mulighed for at tilføje noter til dine ordrer, som udelukkende er til internt brug. Det betyder, at det der bliver skrevet i noterne ikke kommer med ud til kunden.

Der er to typer af noter – arbejdsseddelsnoter og kundenoter.

Arbejdsseddelsnoter figurerer kun på den ene ordre, som de er blevet skrevet på.

Kundenoter oprettes på kundeniveau, og vil fremgå på alle ordre til den kunde.

 

Du kan bruge noter til at skrive generelle beskeder om kunden, som f.eks. at man skal huske at ringe til kunden inden man ankommer.

Det kan også være konkrete noter til selve ordren, som f.eks. at du mangler at udfører noget af opgaven pga. uforudsigelige udfordringer.

Du kan også angive links i noter i formater som f.eks. www.minuba.dk eller https://minuba.dk, for hurtigt at kunne gå til den relevante side.

 

Lås noter til Administrationen

Skriver du en note på en sag, som udelukkende er til medarbejdere med administrativ rettighed (rollen Administrator eller Fakturering), så kan du låse noten.

Det gør naturligvis, at noten ikke kan ses af medarbejdere uden den korrekte rolle.

Der vil komme et øje som indikerer, at noten kun er er synlig for medarbejdere med administrative rettigheder.


Se slettede kundenoter

Du kan se slettede kundenoter ved at trykke på ”Vis slettede noter” knappen, som findes ovenover kundenoter tabellen.

For igen kun at se ”ikke slettede noter”, kan du klikke på knappen ”Skjul slettede noter”.

Sådan finder du frem til funktionen:

Klik på  indstillinger -> ‘kunde’. Vælg den pågældende kunde. Under genveje til højre finder du sektionen ‘kundenoter’