Noter på arbejdsseddel og kunde

Du har mulighed for at tilføje noter til dine ordre, som udelukkende er til internt brug. Det betyder, at det der bliver skrevet i noterne ikke kommer med ud til kunden.

Der er to typer af noter – arbejdsseddelsnoter og kundenoter.

Arbejdsseddelsnoter figurerer kun på den ene ordre, som de er blevet skrevet på.

Kundenoter oprettes på kundeniveau, og vil fremgå på alle ordre til den kunde.

 

Du kan bruge noter til at skrive generelle beskeder om kunden, som f.eks. at man skal huske at ringe til kunden inden man ankommer.

Det kan også være konkrete noter til selve ordren, som f.eks. at du mangler at udfører noget af opgaven pga. uforudsigelige udfordringer.

 

Lås noter til Administrationen

Skriver du en note på en sag, som udelukkende er til medarbejdere med administrativ rettighed (rollen Administrator eller Fakturering), så kan du låse noten.

Det gør naturligvis, at noten ikke kan ses af medarbejdere uden den korrekte rolle.

Der vil komme et øje som indikerer, at noten kun er er synlig for medarbejdere med administrative rettigheder.