Noter på arbejdsseddel og kundekort
Du har mulighed for at tilføje noter til dine ordrer, som udelukkende er til internt brug. Det betyder, at dét der bliver skrevet i noterne ikke kommer med ud til kunden.
Der er to typer af noter – arbejdsseddelsnoter og kundenoter.
Arbejdsseddelsnoter figurerer kun på den ene ordre, som de er blevet skrevet på.
Kundenoter oprettes på kundeniveau og vil fremgå på alle ordrer til den specifikke kunde.
Du kan bruge noter til at skrive generelle beskeder om kunden. Det kan være, at man skal huske at ringe til kunden, inden man ankommer.
Det kan også være konkrete noter til selve ordren, som f.eks. at du mangler at udfører noget af opgaven pga. uforudsigelige udfordringer.
Du kan også angive links i noter i formater som f.eks. www.minuba.dk eller https://minuba.dk for hurtigt at kunne gå til den relevante side.
Lås noter til Administrationen
Skriver du en note på en sag, som udelukkende er til medarbejdere med administrativ rettighed (rollen Administrator eller Fakturering), så kan du låse noten.
Det gør naturligvis, at noten ikke kan ses af medarbejdere uden den korrekte rolle.
Der vil komme et øje som indikerer, at noten kun er er synlig for medarbejdere med administrative rettigheder.
Luk denne sektion
Se slettede kundenoter
Du kan se slettede kundenoter ved at trykke på 'Vis slettede noter' knappen, som findes ovenover tabellen med kundenoter (når der er slettede noter).
For igen kun at se noter der ikke er slettede, kan du klikke på knappen 'Skjul slettede noter'.
Du finder frem til funktionen ved at gå til 'Indstillinger' -> ‘Kunde’. Vælg den pågældende kunde. Under 'Genveje' til højre finder du sektionen ‘Kundenoter’
Luk denne sektion
Fandt du ikke det du søgte?
Har du stadig spørgsmål?
Kontakt vores kundesupport
mandag - fredag kl. 08-16
Med Minuba Plus kan du få support både via mail og telefon.
Som Minuba GO! kunde kan du få support på følgende mailadresse.