Kan jeg bestemme hvilke sager medarbejdere kan se i fanen ‘Overblik’?
Hvilke sager, der er synlige i fanen ‘Overblik’ afhænger af flere ting.
Alle brugere med licensen ‘Bruger’ har adgang til alle sager i fanen ‘Overblik’. For brugere med licensen ‘Begrænset bruger’ og adgang til fanen ‘Overblik’ kan man under virksomhedsindstillinger foretage en indstilling, der giver brugerne følgende muligheder:
- Adgang til alle sager
- Adgang til egne sager og åbne sager
Indstillingen foretages under ‘Virksomhedsindstillinger’ i webapplikationen. Du klikker på tandhjulet i øverste højre hjørne og vælger ‘Virksomhedsindstillinger’ i menuen. Klik på ‘Registreringer’ under ‘Genveje’ i højre panel, for at gå direkte til denne sektion. Her kan du se, hvilken indstilling, der gælder for alle begrænsede brugere.
Er der sat flueben ud for ‘Afgræns viste arbejdssedler til egne og åbne’, kan begrænsede brugere udelukkende se de sager, som de selv er tilknyttet, samt sager, der endnu ikke er knyttet nogen medarbejdere til. Er der derimod ikke sat flueben ved indstillingen, betyder dette at alle brugere har adgang til at se alle sager i fanen ‘Overblik’.
Indstillingen vil ligeledes angive, hvilke sager medarbejderne kan registrere tid på.
Da der er tale om en virksomhedsindstilling, vil indstillingen gælde for alle begrænsede brugere af systemet.
Foretager du ændringer til dine virksomhedsindstillinger skal du huske at gemme ændringerne ved at klikke på ‘Gem ændringer’ under ‘Handlinger’ i højre panel. Hvis du har foretaget ændringer vil knappen blinke.
Fandt du ikke det du søgte?
Har du stadig spørgsmål?
Kontakt vores kundesupport
mandag - fredag kl. 08-16
Med Minuba Plus kan du få support både via mail og telefon.
Som Minuba GO! kunde kan du få support på følgende mailadresse.