Hvorfor er der ingen kontooplysninger på mine fakturaer?
Sidst opdateret:
Du skal sikre dig, at dine bank- og kontooplysninger er angivet under ‘Virksomhedsindstillinger’, før de kan overføres til dine fakturaer. Klik på tandhjulet i øverste højre hjørne, og vælg ‘Virksomhedsindstillinger’. Udfyld oplysninger i sektionen ‘Bankinformationer’, og gem dine ændringer ved at vælge ‘Gem’ under ‘Handlinger’ i panelet i højre side.
Dine kontooplysninger vil nu automatisk blive overført til alle fakturaer, du sender fremover. Hvis du allerede har sendt en faktura til en kunde uden kontooplysninger på, skal du kreditere fakturaen og vende kreditnotaen til en ny faktura og sende fakturaen til kunden igen.
Har I flere afdelinger i jeres firma, som har forskellige kontooplysninger, skal disse angives under ’Indstillinger’ -> ’Administration’ -> ’Afdelinger’.
Fandt du ikke det du søgte?
Har du stadig spørgsmål?
Kontakt vores kundesupport
mandag - fredag kl. 08-16
Med Minuba Plus kan du få support både via mail og telefon.
Som Minuba GO! kunde kan du få support på følgende mailadresse.