Hvordan fungerer integrationen til Scalepoint?

I følgende artikel gennemgår vi, hvordan integrationen til Scalepoint fungerer i Minuba.

Når du har slået Scalepoint integrationen til, og alle opsætninger er på plads, vil Scalepoint begynde at sende sager, der oprettes som ordrekladder i Minuba.

Læs her, hvordan du slår integrationen til og hvad de forskellige indstillinger betyder.

Når Scalepoint sender en ny forsikringssag til Minuba, oprettes der en ny ordrekladde i Minuba med følgende oplysninger:

  • Ordretype: Den valgte standardordretype (angivet i Scalepoint indstillinger)
  • Ordreoverskrift: Scalepoint – [forsikringssagsnummer]
  • Rekv.nr.: Forsikringssagsnummer
  • Arbejdsbeskrivelse: Skadebeskrivelse + url til den pågældende sag i Scalepoint

  • Kunde: Oprettes enten som forsikringstager eller forsikringsselskab afhængig af, hvad der er valgt i indstillingerne
  • Installationsadresse på ordren: Skadesadresse – oprettes kun såfremt den er forskellig fra kontaktadressen
  • Noter på arbejdsseddel: Alle ekstra kontakter bliver oprettet som noter på arbejdssedlen. Disse kan indeholde navn, vejnavn, husnummer, postnummer, by, telefonnummer, mobilnummer og mailadresse.