Hvordan bruger jeg integrationen til Advokaternes Inkasso Service?

Minuba har integration til Advokaternes Inkasso Service. Det betyder, at du kan sende forfaldne fakturaer til behandling hos Advokaternes Inkasso Service. Følgende artikel viser dig, hvordan du opsætter integrationen til Advokaternes Inkasso Service i Minuba.

Vi anbefaler løbende at holde dig orienteret om priser og vilkår for Advokaternes Inkasso Services ydelser. Læs mere her.

Se, hvordan du opsætter din integration til Advokaternes Inkasso Service her.

Aktivér integration til Advokaternes Inkasso Service

Først skal du aktivere integrationen. Det gør du ved at klikke på tandhjulet og vælge ‘Administration’:

Her klikker du på ‘Rykker- og inkassoservice’ under Tilvalgsmoduler:

Vælg Advokaternes Inkasso Service og klik på ‘gem’:

 

 

Herefter bliver du bedt om at godkende vilkår. Klik på ‘Godkend vilkår’ og herefter ‘gem’:

Nu er integrationen til Advokaternes Inkasso Service opsat i din Minuba.

Hvordan sender du fakturaer til Advokaternes Inkasso Service?

Du kan sende fakturaer til gældsinddrivelse hos Advokaternes Inkasso Service på følgende to måder:

1. Gå til ‘Fakturering’ og find den pågældende faktura. Yderst til højre klikker du på ‘Inkassoservice’.

Du får nu følgende pop-up. Her klikker du godkend og fakturaen sendes til Advokaternes Inkasso Service.

2. Gå til Fakturering og åbn den pågældende faktura. I proceslinjen placeret øverst på fakturaen klikker du på ‘Rykker’. I menuen vælger du ‘Send til inkassoservice’. Fakturaen er nu sendt til Advokaternes Inkasso Service og du skal ikke foretage dig yderligere vedrørende fakturaen.

 

Nu ved du, hvordan du opsætter integrationen til Advokaternes Inkasso Service og sender dine forfaldne fakturaer til dem via Minuba.

Rigtig god arbejdslyst!