Er du kunde og vil du gerne have din leverandør eller grossist i Minuba?

Nedenstående artikel er også beskrevet her.

Kontakt din grossist for at høre nærmere om mulighederne. Når du har navn, telefonnummer og mailadresse på kontaktpersonen hos grossisten, så send informationerne til Minubas support på mail support@minuba.dk. Så kontakter Minuba grossisten for at afklare de tekniske detaljer, samt hvilke muligheder, grossisten kan tilbyde. Med mere end 40 grossister i Minuba, kan vi finde løsninger der virker for de fleste.

Er du leverandør eller grossist?
Gør det let for dine kunder at få adgang til dit opdaterede varekartotek direkte i kundens elektroniske sagsstyring. Jo lettere det er for kunden, des mere handler kunden hos dig. Du vælger selv hvor ofte du vil sende prisopdatering til Minuba. Hvor ofte afhænger naturligvis af hvor tit du har prisændringer. Vi fortæller kunderne, hvornår dit varekartotek sidst er blevet opdateret. Effektivt og tidsbesparende.

Varekartotek:
Minuba kan automatisk indlæse jeres varekartotek med listepriser, så sortiment og listepriser altid er fuldt opdateret.

Vi kan modtage jeres varekartotek enten pr. mail eller vi kan hente det fra jer, hvis I har et pris-API.

Sender I pr. mail så er det vigtigt at følgende er opfyldt:

  • Minuba kan modtage varekartotek i csv- eller xml-format.
  • Filen skal som minimum indeholde følgende informationer: Unikt varenummer, varenavn, listepris.
  • Filen kan også indeholde: EAN-nummer, Branchevarenummer (f.eks. TUN, EL, VVS), rabatgruppe, enhed, link til billede.
  • Mailen skal altid sendes fra samme afsender.
  • Mailens emnefelt skal være aftalt på forhånd.
  • Kan I signere jeres mail digitalt, er det en fordel.
  • Har du et pris-API så send os specifikationen.

Kundespecifik rabatfil:
For at dine kunder får maksimalt udbytte af jeres varekartotek, er det vigtigt at kunden kan se sin egen pris efter en eventuel rabat. Derfor kan Minuba adskille listepriser og rabatter for den enkelte kunde.

Minuba understøtter tre rabattyper: Standardrabat, varegrupperabat og enkeltvarerabat.

Du kan sende kundens rabatfil direkte til Minuba eller du kan sende den til kunden, som herefter videresender til Minuba. Det er vigtigt at rabatfilen er entydig kundespecifik.

Minuba kan modtage rabatfilen enten pr. mail eller vi kan hente den fra jer, hvis I har et pris-API.

Modtager Minuba rabatfilen pr. mail så er det vigtigt at følgende er opfyldt:

  • Minuba kan modtage rabatfil i csv- eller xml-format.
  • Filen skal som minimum indeholde følgende informationer: Unikt varenummer eller rabatgruppe, rabat i procent eller nettopris. Ved angivelse af nettopris skal listeprisen også findes i filen.

Har du en webshop til dine kunder?
Kontakt os for at høre mere om mulighederne for at få integreret din indkøbsfunktion med Minuba, så dine kunder kan få deres indkøb direkte ind i deres sagsstyring. Det skaber værdi!

I gang med det samme
Kontakt Minuba på 7070 2037 eller på info@minuba.dk så vi kan få jer i gang med det samme.

Vi ser frem til at høre fra jer.