Er du kunde og vil du gerne have din leverandør eller grossist i Minuba?
Hvis du er leverandør eller grossist, kan du læse mere her.
Er du leverandør eller grossist?
Gør det let for dine kunder at få adgang til dit opdaterede varekartotek direkte i kundens elektroniske sagsstyring. Jo lettere det er for kunden, des mere handler kunden hos dig. Du vælger selv hvor ofte du vil sende prisopdatering til Minuba. Hvor ofte afhænger naturligvis af hvor tit du har prisændringer. Vi fortæller kunderne, hvornår dit varekartotek sidst er blevet opdateret. Effektivt og tidsbesparende.
Med mere end 40 grossister i Minuba, kan vi finde løsninger der virker for de fleste.
Varekartotek
Minuba kan automatisk indlæse jeres varekartotek med listepriser, så sortiment og listepriser altid er fuldt opdateret.
Vi kan modtage jeres varekartotek enten pr. mail eller vi kan hente det fra jer via ftp.
Sender I pr. mail så er det vigtigt at følgende er opfyldt:
- Minuba kan modtage varekartotek i csv-format.
- Filen skal som minimum indeholde følgende informationer: Unikt varenummer, varenavn, listepris.
- Filen kan også indeholde: EAN-nummer, Branchevarenummer (f.eks. TUN, EL, VVS), rabatgruppe, enhed, link til billede.
- Mailen skal altid sendes fra samme afsender.
- Mailens emnefelt skal være aftalt på forhånd.
- Kan I signere jeres mail digitalt, er det en fordel.
Kundespecifik rabatfil
For at dine kunder får maksimalt udbytte af jeres varekartotek, er det vigtigt at kunden kan se sin egen pris efter en eventuel rabat. Derfor kan Minuba adskille listepriser og rabatter for den enkelte kunde.
Minuba understøtter tre rabattyper: Standardrabat, varegrupperabat og enkeltvarerabat.
Du kan sende kundens rabatfil direkte til Minuba eller du kan sende den til kunden, som herefter videresender til Minuba. Det er vigtigt at rabatfilen er entydig kundespecifik.
Minuba kan modtage rabatfilen enten pr. mail eller vi kan hente den fra jer, via ftp.
Modtager Minuba rabatfilen pr. mail så er det vigtigt at følgende er opfyldt:
- Minuba kan modtage rabatfil i csv-format.
- Filen skal som minimum indeholde følgende informationer: Unikt varenummer eller rabatgruppe, rabat i procent eller nettopris. Ved angivelse af nettopris skal listeprisen også findes i filen.
Har du en webshop til dine kunder?
Kontakt os for at høre mere om mulighederne for at få integreret din indkøbsfunktion med Minuba, så dine kunder kan få deres indkøb direkte ind i deres sagsstyring. Det skaber værdi!
I gang med det samme
Kontakt Minuba på 7070 2037 eller info@minuba.dk så vi kan få jer i gang med det samme.
Vi ser frem til at høre fra jer.
Fandt du ikke det du søgte?
Har du stadig spørgsmål?
Kontakt vores kundesupport
mandag - fredag kl. 08-16
Med Minuba Plus kan du få support både via mail og telefon.
Som Minuba GO! kunde kan du få support på følgende mailadresse.