Dit abonnement i Minuba
Fornyelse af dit abonnement
Det er vigtigt for os, at priserne for dit abonnement i Minuba er lette at gennemskue. Derfor giver vi dig adgang til selv at kunne se og ændre abonnementet løbende, så det passer til dit nuværende behov.
Når du skal forny dit abonnement, vil du selv kunne bestemme, om du ønsker at forny for 12, 18 eller 24 måneder. Du danner selv din faktura og sætte den til betaling. Vi trækker ikke beløbet automatisk fra din konto. Det vil fremgå af fakturaen i ’Deres ref.’ hvilken bruger, der har dannet fakturaen.
Når der er en uge tilbage af din abonnementsperiode vil der komme en pop-up frem, når du logger ind. Det er blot for at minde dig om, at du skal tage stilling til fornyelse af dit abonnement, så du undgår at din konto bliver låst.
Når du går ind under ‘Administration’ -> ‘Abonnementsoversigt’ kan du klikke på knappen ‘Forny abonnement’. Du vil nu komme til en ny side, hvor du kan vælge det antal måneder du vil forlænge dit abonnement med.
Herefter skal du vælge, hvilke brugerlicenser du skal have i Minuba.
Det vigtige i denne oversigt er, at du får tilpasset dine licenser til det antal aktive medarbejdere, som du har oprettet i jeres Minuba. Du kan både fjerne og tilkøbe yderligere licenser. For at tilføje en licens skriver du 1, for at fjerne en licens skriver du -1.
Har du for mange aktive medarbejdere, kan du klikke på ‘Tandhjul’ -> ‘Administration’ -> ‘Brugere’, hvor du kan slette de brugere, som du ikke længere har brug for.
Når du laver ændringer i antal licenser og perioder, kan du følge med i prisen i boksen til højre.
Luk denne sektion
Tilpasning af dit abonnement
Når du skal oprette en ny medarbejder eller hvis en medarbejder stopper, skal du tilpasse dit abonnement.
Brugere tilføjes og deaktiveres i brugeroversigten, som du finder ved at klikke på ‘Administration’ -> ‘Brugere’.
Opret ny bruger til din medarbejder
Opret den nye medarbejder ved at klikke på ‘Opret ny’ oppe i højre hjørne og vælg ‘Opret bruger’.
Du får nu følgende pop-up frem, hvor du kan vælge, hvilken licenstype der skal bruges. Hvis du har licenser, som ikke bliver brugt, står de under kolonnen ‘Frie licenser’.
Har du ikke nogle frie licenser for den valgte licenstype, kan du vælge ‘Køb licens’. Du kommer videre til ‘Tilpas abonnement’, hvor du kan tilkøbe de licenser, som du har behov for. Du kan ændre flere licenser ad gangen, så du kan f.eks. tilkøbe 2 begrænset brugere og slette en ressource bruger samtidigt.
For at tilføje en licens skriver du 1 og for at fjerne en licens skriver du -1.
Vælg de ønskede licenser og kontroller det i boksen til højre.
Her kan du også vælge, hvordan fakturaen skal sendes.
Fakturaen vil altid blive sendt til den nuværende brugers e-mailadresse og man kan derudover tilføje flere e-mailadresser, som den også skal sendes til.
Hvis man har aktiveret Minuba til Minuba fakturering for sin virksomhed, vil fakturaen også dukke op under 'Indkøb'.
Hvis ikke man har Minuba til Minuba fakturering, kan man vælge også at sende den som en offentlig faktura via Nemhandel ved at angive et EAN/GLN-nummer.
Du har nu tilføjet licenserne til din Minuba og der vil ligge en faktura til betaling.
Ved opsigelse/sletning af en bruger
Hvis du ikke længere har behov for en bruger, så kan du altid de-aktivere brugeren. Når brugerlicensen er de-aktiveret, vil kreditten for de resterende hele måneder, som er tilbage af den nuværende abonnementsperiode, blive overført til næste faktura.
Luk denne sektion
Fandt du ikke det du søgte?
Har du stadig spørgsmål?
Kontakt vores kundesupport
mandag - fredag kl. 08-16
Med Minuba Plus kan du få support både via mail og telefon.
Som Minuba GO! kunde kan du få support på følgende mailadresse.